کشف کالای  قاچاق  یک میلیارد ریالی در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به کشف انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و 100 میلیون ریال گفت: قاچاق کالا،کیان اقتصادی جامعه را به خطر می اندازد.

به گزارش ایسکانیوز ، سرهنگ " جعفر کردلو " گفت: قاچاق کالا بویژه کالاهایی که مستقیما با سلامت مردم در ارتباط است،کیان اقتصاد و سلامت جامعه را به خطر می اندازد .

کردلو ادامه داد: پلیس در راستای مقابله با قاچاق کالا و اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در استان ، اقدامات گسترده ای آغاز کرده و با قاچاقچیان مطابق قانون برخورد جدی می کند.

وی تصریح کرد: با کار اطلاعاتی گسترده ماموران انتظامی شهرستان خدابنده سه دستگاه خودرو شامل پژو 405 ، پراید و سواری سمند را متوقف کردند .

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد:ماموران در بازرسی از داخل این خودرو ها ، سه هزار و 820 عدد مسواک ، 160 عدد کارتن لوازم جانبی گوشی تلفن همراه ، 13 هزار و 560 عدد قرص لباسشویی و ... قاچاق را کشف کردند.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس،جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه ارزش کالا های کشف شده بنا به نظر کارشناسان، یک میلیارد و 100 میلیون ریال برآورد شده است ، تاکید کرد: در این رابطه سه نفر دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

کردلو در پایان از شهروندان خواست : در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه ناهنجاری در بحث کالای قاچاق غیر مجاز، در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

دریافت کننده:نیوشا یعقوبی/انتشار:زهره حاجیان

700/701

کد خبر: 782626

وب گردی

وب گردی