آغاز ثبت نام در دوره تکمیلی علوم آزمایشگاهی از 11 خرداد/دارندگان دکتری تخصصی به سایت سنجش آموزش پزشکی مراجعه کنند

فراخوان پذیرش در دوره تکمیلی علوم آزمایشگاهی برای دارندگان دکتری تخصصی (Ph.D) از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، افرادی که در یکی از رشته‌های علوم آزمایشگاهی بالینی (ایمنی‌شناسی پزشکی، انگل‌شناسی پزشکی، باکتری‌شناسی پزشکی، بیوشیمی بالینی، ژنتیک پزشکی، میکروب‌شناسی پزشکی، قارچ‌شناسی پزشکی، ویروس‌شناسی پزشکی و هماتولوژی آزمایشگاهی و بانک خون) دارای دکتری تخصصی (Ph.D) با تخصص هستند و پس از فراغت از تحصیل دارای 4 سال سابقه کار در رشته تخصصی باشند، می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.

دانش‌آموختگان خارج از کشور نیز اگر عنوان مدرک ارزشیابی‌شده آنها مطابق این موارد باشد یا دارای کارت و شماره نظام پزشکی از سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی باشند، مجاز به ثبت‌نام در این فراخوان هستند.

ثبت‌نام این آزمون، ارسال مدارک و دریافت کد رهگیری از روز پنجشنبه 11 تا دوشنبه 15 خرداد به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت به نشانی http://www.sanjeshp.irانجام می‌شود.

هزینه ثبت‌نام آزمون کتبی یک میلیون و 70 هزار ریال است که داوطلبان باید در هنگام ثبت‌نام کارت خرید اعتباری برای ثبت‌نام در آزمون دوره تکمیلی علوم آزمایشگاهی را خریداری و سپس ثبت‌نام کنند.

پذیرش در این دوره از طریق آزمون کتبی و مصاحبه به ترتیب با سهم 60 و 40 درصد است و آزمون کتبی در روز پنجشنبه 5 مرداد امسال برگزار می‌شود.

متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط و ضوابط این دوره می‌توانند به سایت دبیرخانه شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی به نشانی http://www.mbs.behdasht.gov.ir مراجعه کنند.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی/انتشار: آخوندی

204/200

کد خبر: 782795

وب گردی

وب گردی