دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات دوباره در لیست برترین ها قرار گرفت

نشست رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات و استادان دانشکده علوم انسانی و اجتماعی این واحد برای بیان مشکلات این دانشکده و ارائه راهکار و تبادل نظر برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر علی عباسپور، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات با اشاره به رتبه بندی جدید لایدن، گفت: قرار گرفتن واحد علوم و تحقیقات به عنوان 12 دانشگاه برتر ایران و رتبه 628 بین دانشگاه های دنیا، نشان از ارتقاء سطح کیفی این واحد دارد.

او افزود: دانشکده علوم انسانی و اجتماعی واحد علوم و تحقیقات از اساتید برجسته ای برخوردار است، بنابراین با توجه به این ظرفیت و تخصص می تواند با تعاملات داخلی و بین المللی و انعقاد تفاهم نامه های همکاری و پروژه های مشترک علاوه بر بحث درآمدزایی، پایان نامه ها و رساله های دانشجویان خود را کاربردی نمایید.

عباسپور ادامه داد: امروزه تنها آموزش و تدریس در کلاسها نمی تواند پاسخگوی تربیت متخصصان دانشگاهی باشد، بلکه فعالیت های تحقیقاتی اساتید و ترغیب دانشجویان به اینگونه فعالیت ها است که می تواند مثمر ثمر واقع شود.

او افزود: انتظار نداریم رشته های علوم انسانی همانند رشته های فنی در بحث درآمد زایی عمل کنند، ولی ظرفیت ها و تخصصهای موجود در این رشته ها نظیر روانشناسی، حقوق، حسابداری، جامعه شناسی و ... نیاز امروز جوامع هستند، بنابراین شما اساتید و متخصصان این زمینه ها می توانید در ارتقاء سطح سلامت جوامع، بخصوص سطح سلامت روانی مردم، عملکرد مناسبی داشته باشید.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی هنزکی/انتشار: آخوندی

204/200

کد خبر: 782879

وب گردی

وب گردی