افزایش تعامل با نمایندگان از برنامه های اصلی معاونت امور مجلس دانشگاه است/ ارتقای کیفیت، اولویت کاری همه حوزه‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی

معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی با مثبت ارزیابی کردن تغییرات مدیریتی در دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: دکتر نوریان یکی از مدیران علمی اجرایی موفق و برجسته کشوراست که بیش از 35 سال سابقه مدیریتی، اجرایی و علمی دارد و در سطح بین المللی نیز همزمان 16 سال در سازمان جهانی WMO دارای سمت های عضو شورای اجرایی، معاون اول دبیر کل و... بوده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر منادی با بیان اینکه با انتصاب دکترنوریان در دوسال گذشته به سمت دبیر کل هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی به اتفاق آرای اعضای محترم هیات موسس و حکم آیت الله هاشمی رفسنجانی، یک کار علمی بسیار خوب توسط وی شروع شده است، گفت: دکتر نوریان در این دو سال با انجام نظارت و ارزیابی، حسب وظایف قانونی در اساسنامه دانشگاه در جریان بیشتر امور قرار گرفت و گزارشاتی را در جهت بهبود شرایط دانشگاه ارائه کرد که البته در این راه مجموعه ای از مدیران توانمند خانواده دانشگاه آزاد اسلامی وی را همراهی می کردند.

او افزود: دکترنوریان به منظور یک شناخت و دیدگاه جدید و دقیق از دانشگاه با سفر به اکثر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و جلسه با مسئولان و روسا از نزدیک در جریان مسائل،شرایط واحدها به لحاظ منطقه ای، شناسایی پتانسیل ها و موضوعات مرتبط قرار گرفت که یک سرمایه بزرگ است، به این ترتیب مدیری توانمند که مورد تایید آیت الله هاشمی رفسنجانی بود و با توجه به سوابق مدیریتی و اجرایی مورد تایید دکتر ولایتی است به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب شد که دانشگاه آزاد اسلامی از آن نفع خواهد برد.

معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه مدیریت جدید دانشگاه آگاه به محیط و شرایط دانشگاه است، گفت: مدیرانی که توسط دکتر نوریان انتخاب شدند نوعا از بدنه و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی هستند و این موضوع دارای یک پیام مثبت است مبنی بر اینکه مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی قصد دارد با استفاده از نیروهای درونی دانشگاه که در طول 35 سال تجربیات گرانبهایی اندوخته اند به سمت تعالی حرکت کند.

تعامل بهتر و بیشتر معاونت امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی

او درباره تعامل بهتر و بیشتر معاونت امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گفت: با توجه به 8 سال سابقه اینجانب در مجلس شورای اسلامی به عناوین نماینده، نائب رئیس اول کمیسیون برنامه و بودجه، عضو هیات رئیسه مجلس و رئیس فراکسیون دانشگاهیان در حال حاضر ارتباط بسیار خوبی بین دانشگاه آزاد اسلامی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی وجود دارد.ما همواره معتقدیم دانشگاه آزاد اسلامی یادگار امام خمینی (ره)، دستاورد انقلاب و درایت مقام معظم رهبری است و باید مورد توجه قرار گیرد بر این اساس معاونت امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی نیز تمام توان خود را برای مرتفع کردن مشکلات دانشگاه بکار خواهد بست.

منادی سفیدان با اشاره به اولویت های کاری معاونت امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی، خاطر نشان کرد: امروز در واقع اولویت تمام حوزه ها در دانشگاه آزاد اسلامی ارتقای کیفیت است که این موضوع در معاونت امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی نیز با جدیت دنبال می شود.

او با اشاره به سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی یک کار عظیم در کشور بود که با انفاس پاک امام خمینی (ره) و اخلاص موسسین اولیه و در راس آنها مقام معظم رهبری و آیت الله هاشمی رفسنجانی پا گرفت و در تمام نقاط کشور توسعه یافت به طوریکه جوانان فرصت ادامه تحصیل داد و از مهاجرت جوانان از کشور جلوگیری کرد.

معاون امور مجلس افزود: دانشگاه آزاد اسلامی توانسته در بحث ایجاد اشتغال نیز کار بسیار بزرگی انجام دهد این دانشگاه با ایجاد 100 هزار شغل کمک بزرگی به کشور کرده و باری از دوش آن برداشته است . در این مسیر شخصیت هایی نظیر دکتر جاسبی، دکتر دانشجو و دکتر میرزاده زحمات بسیاری کشیدند و امروز هم این پرچم در دست پرتوان دکتر نوریان است که انشاء الله با شناختی که از ایشان دارم در جهت اعتلای دانشگاه قدم های موثری برداشته خواهد شد.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی هنزکی/انتشار: آخوندی

204/200

کد خبر: 782958

وب گردی

وب گردی