چابک سازی و مدیریت هزینه ها  از مهمترین اهداف مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی است

معاون برنامه ریزی و امور اقتصاد دانش بنیان گفت: چابکسازی، مدیریت هزینه ها و توانمندسازی کارکنان از مهمترین اهداف مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر فریدون رهنمای رودپشتی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی دانشگاه آزاد اسلامی درباره اهداف و سیاست های کلان دانشگاه در دوره مدیریت جدید، گفت: چابکسازی، مدیریت هزینه ها و توانمندسازی کارکنان از مهمترین اهداف مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی است.

او افزود: تناسب تحصیلات و رسته های شغلی، اصلاح فرایندها و کاهش بروکراسی اداری، صرفه جویی و مدیریت هزینه ها از دیگر مواردی است که دکتر نوریان در نشست تخصصی خود با معاونت برنامه ریزی به آن اشاره داشت.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی بنا دارد تا با یک راهبری متمرکز در سازمان مرکزی همه امور به شکل یکپارچه و هماهنگ در استان ها اداره شود.

او ادامه داد: بررسی برنامه های مصوب دانشگاه، بازنگری و اصلاح برنامه با توجه به مصوبات بالادستی مانند برنامه ششم توسعه کشور، مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی، سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه فناوری، هماهنگ با سیاست های آموزش عالی از مواردی است که دکتر نوریان بر آن تاکید دارند.

رهنمای رودپشتی درباره ساختارهای شوراهای راهبردی و تخصصی، گفت: شوراهای راهبردی به منزله بازوی کمکی و فکری معاونان و رییس دانشگاه محسوب می شوند.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی هنزکی/انتشار: آخوندی

204/200

کد خبر: 782961

وب گردی

وب گردی