حسین زاده: موافق حفظ وضع موجود به لحاظ کرسی در بدنه هیات رئیسه مجلس هستیم

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نزدیک بودن انتخابات هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و گمانه زنی ها برای تصاحب کرسی های دوازده گانه هیات رئیسه مجلس گفت: با توجه به اقداماتی که ازسوی سه فراکسیون سیاسی مجلس صورت گرفته ما موافق حفظ وضع موجود به لحاظ کرسی در بدنه هیات رئیسه مجلس دهم هستیم.


عبدالکریم حسین زاده عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز با اعلام این مطلب گفت: با برگزاری جلسه ای که عصر امروز در فراکسیون امید برگزار خواهد شد برآن هستیم تا لیست و گزینه های نهایی افراد برای کرسی های هیات رئیسه مجلس و نواب رئیس را اعلام کنیم. ضمن آن که گفته ها حاکی از آن است که فراکسیون های مستقلین و ولایی بر سر ریاست دوباره لاریجانی به اجماع و تفاهم رسیده اند.


وی گفت: ما در مجمع عمومی فراکسیون امید تفاهم کردیم تا مسعود پزشکیان به عنوان کاندیدا در مسند ریاست مجلس شورای اسلامی و با حفظ نواب فعلی وارد عرصه انتخابات هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در دومین دوره خود شود اما باید گفت در نهایت جلسه عصر امروز فراکسیون تعیین کننده برنامه و استراتژی فراکسیون امید در صحن علنی جلسه فردا است.


وی با بیان این که توافقی از سوی دو فراکسیون ولایی و مستقلین با فراکسیون امید صورت نگرفته گفت: صحبت ها و ملاقات هایی که در این خصوص عنوان شده خیلی مبحث جدی نیست و اعلام شده است که این دو فراکسیون به طور مستقل آماده اعلام لیست خود برای هیات رئیسه مجلس و تفاهم بر سر ریاست دوباره لاریجانی هستند.

خبرنگار: علی درخشان/تاییدکننده: سرلک

کد خبر: 782989

وب گردی

وب گردی