کاهش 59 درصدی تصادفات فوتی در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کاهش 59 درصدی تصادفات فوتی در حوزه درون شهری و کاهش 35 درصدی درحوزه برون شهری طی دوماهه اول امسال خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار "عزیزاله ملکی" در تشریح عملکرد دوماهه امسال در حوزه پلیس راه و راهور استان بیان داشت: در دو ماهه اول امسال 313 فقره تصادف در محورهای برون شهری استان رخ داد و 38 نفر جان خود را از دست داده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 35 درصد کاهش تلفات داشته ایم.

این مقام انتظامی افزود: طی این مدت، درحوزه برون شهری تصادفات جرحی14 درصد و در تصادفات خسارتی نیز با کاهش 53 درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل مواجه بودیم.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، وی با اشاره به کاهش 59 درصدی تصادفات فوتی در حوزه درون شهری،تصریح کرد:طی این مدت در حوزه درون شهری در تصادفات جرحی هشت درصد، خسارتی 69 درصد و تعداد متوفی نیز 61درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش داشته ایم.

سردار ملکی با اشاره به اینکه در دو ماه اول سال جاری 225 هزار و 14 برگ جریمه صادر شدبیان کرد:طی دو ماهه اول امسال هزار و434 دستگاه خودرو و هزار و 150دستگاه موتورسیکلت به دلیل تخلف توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

دریافت کننده:نیوشا یعقوبی/انتشار:زهره حاجیان

700/701

کد خبر: 783011

وب گردی

وب گردی