دستورالعمل انجام امور کنسولی داوطلبان غیرایرانی متقاضی تحصیل در واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی

اداره کل بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل انجام امور کنسولی داوطلبان غیرایرانی متقاضی تحصیل در واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی را مطابق دستورالعمل ابلاغی جدید از سوی وزارت علوم، تحقیقات وفناوری، ابلاغ کرد.

به گزارش ایسکانیوز، کلیه داوطلبان غیرایرانی متقاضی تحصیل در واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی به منظور ساماندهی و تسهیل فرایند انجام امور کنسولی خود، ابتدا باید بعد از انجام ثبت­نام آموزشی خود در وب سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی و یا وب سایت ثبت نام متقاضیان غیر ایرانی غیر بورسیه به آدرس Fstudent.iau.ir، نسبت به تکمیل و ارسال اطلاعات خود اقدام کنند.

بر اساس این دستورالعمل در مرحله بعد دانشجویان برای ارسال اطلاعات کنسولی خود با مراجعه به وب سایت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به آدرس www.saorg.ir و مراجعه به بخش درگاه «دانشجویان غیرایرانی»، اطلاعات خود را تکمیل کرده و کد پیگیری را اخذ کنند.

متقاضیان می توانند پس از 15 روز از تاریخ اخذ کد مربوطه به منظور پیگیری امور کنسولی خود با اداره کل بین­الملل دانشگاه آزاد اسلامی به شماره تماس 47352425-021 و شماره فکس 47352424-21 و پست الکترونیکی به آدرس Foreign.stud@intl.iau.ir تماس حاصل کنند.

انتشار دهنده: آخوندی

کد خبر: 783013

وب گردی

وب گردی