عطایی: تیم ملی با غیبت موسوی دچار مشکل می شود

کارشناس والیبال گفت: موسوی بازیکنی است که ده سال جزء ترکیب اصلی بوده و غیبتش نه تنها از لحاظ فنی بلکه  از لحاظ روحی هم تیم را دچار مشکل می کند.

بهروز عطایی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در خصوص شرایط فعلی تیم ملی والیبال و لیگ جهانی گفت: تیم ملی والیبال تمرین های خودش را از 15 فروردین ماه شروع کرده و حدود سه ماه است در اردو هستند؛ فکر می کنم از لحاظ جسمانی و تمرینی شرایط خوبی داشتند و اردوی خوبی هم گذراندند. موضوع مهم این است که هفته های اول، دیدارهای سخت تری است؛ هرچه می گذرد تیم ها نسبت به هم شناختی پیدا می کنند و کار برایشان آسان تر خواهد شد.

وی ادامه داد: ما در گروهی قرار داریم که تیم های قدرتمند و تیم های عنوان دار المپیک هستند و باید فشار زیادی را تحمل کنیم؛ ضمن اینکه، عدم حضور سید محمد موسوی به تیم لطمه خواهد زد و اثر نامطلوبی خواهد گذاشت. موسوی بازیکنی است که ده سال جزء ترکیب اصلی بوده و غیبتش نه تنها از لحاظ فنی بلکه از لحاظ روحی هم تیم را دچار مشکل می کند که این موضوع با توجه به رقبای سرسخت می تواند نگران کننده باشد؛ به هر حال امیدوارم هفته اول را با نتایج قابل قبولی شروع کنیم. استنباط شخصی من این است که کولاکوویچ آنطور که باید تیم و بازیکنانش را نشناخته است.

کارشناس والیبال ر خصوص روند آماده سازی تیم ملی برای شرکت در لیگ جهانی بیان کرد: من خیلی درگیر کار آن ها نبودم نمی دانم به چه سبکی و به چه روشی تمرین می کردند، خود بچه ها می گویند ما فشار زیادی را داریم تحمل میکنیم و تمرینهای پرفشاری را پشت سر گذاشته ایم. امیدواریم این فشار زیاد و تمرین های پرفشار کمک کند تا به آمادگی های ایده آل برسند.


وی در خاتمه راجع به اصلی ترین حریف در این دوره افزود: همه حریف های ما قدر و اصلی هستند. ما با تیم های برزیل، لهستان، ایتالیا و روسیه بازی می کنیم اینها جزء تیم های اولی جهان هستند؛ در کنار این ها با آرژانتین، بلژیک و صربستان در ایران بازی می کنیم که شاید این دیدارها برای ما آسان تر باشد چرا که جزء تیم های درجه یک دنیا نیستند ولی دیدار با بقیه حریفان سخت است.

خبرنگار: صدف خالقی - انتشاردهنده:محمدی

602

کد خبر: 783037

وب گردی

وب گردی