سارق مغازه با بیش از 60 فقره سرقت دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان زنجان از دستگیری یک سارق حرفه ای مغازه خبرداد و گفت : متهم به 60 فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش ایسکانیوز ، سردار " علی آزادی " صبح امروز دررابطه با این خبر اظهار داشت : در پی وقوع چند فقره سرقت سریالی مغازه با شیوه خاص، در شهرستان زنجان پیگیری موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت .

این مقام انتظامی با بیان اینکه چندین مورد سرقت درشهرستان زنجان به این شیوه گزارش شده بود، گفت: با اطلاع از شیوه به کار رفته ،حساسیت ماموران نسبت به موضوع افزایش یاقته و تیم ویژه ای بررسی موضوع را بر عهده گرفت.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: با توجه به اطلاعات کسب شده ماموران پلیس آگاهی زنجان اقدامات نامحسوسی را در باره شناسایی سارق یا سارقان این سرقت ها در دستور کار خود قرار دادند.

وی خاطر نشان کرد : پس از اقدامات فنی و پلیسی ، ماموران موفق شدند در این ارتباط متهمی را به نام " ف – ق " 40 ساله اهل و ساکن" زنجان " شناسایی کنند.

این مقام انتظامی افزود : روز گذشته ماموران موفق شدند در یک عملیات ، متهم را در مخفیگاه خود دستگیر و از وی مقداری اموال مسروقه از قبیل انواع لپ تاپ، دوربین عکاسی و... کشف کنند.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، وی با اعلام اینکه ارزش اموال مسروقه بیش از دو میلیارد ریال برآورد می شود، خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی های صورت گرفته به بیش از 60 فقره سرقت مغازه از سال 1393 در سطح شهرستان زنجان اعتراف کرد .

سردار " آزادی " با اعلام اینکه در این ارتباط سه مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند تاکید کرد : با توجه به حرفه ای بودن متهم و احتمال ارتکاب سرقت های دیگر توسط وی، تحقیقات همچنان در این زمینه ادامه دارد .

دریافت کننده:نیوشا یعقوبی/انتشار:زهره حاجیان

700/701

کد خبر: 783065

وب گردی

وب گردی