شهادت دانشجوی آموزشکده فنی و حرفه ای سما ممقان در درگیری با اشرار مسلح

استوار دوم جواد فرحی دانشجوی آموزشکده فنی و حرفه ای سما ممقان و از نیروهای مرزبانی هنگ مرزی ارومیه عصر روز شنبه در منطقه حسنلو سلطان به دست اشرار پژاک به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش ایسکانیوز، عصر روز شنبه در ساعت 17 و 40 دقیقه نیروهای مرزبانی آذربایجان غربی در حال جابه‌جایی نیرو بودند که در کمین گروهک تروریستی پژاک گرفتار شده و درگیری رخ داد.
در این درگیری فرمانده گروهان مرزی شهید ضیایی سرهنگ دوم محمدرضا فیروزی اهل میاندوآب و استوار دوم جواد فرحی اهل بناب به درجه رفیع شهادت رسیدند.
این درگیری در منطقه حسنلو سلطانی از توابع هشتیان در نوار مرزی ارومیه روی داد. پیکر این دو مرزبان شهید از میدان انقلاب تا میدان امام حسین(ع) ارومیه بر دوش مردم شهید پرور این شهر تشییع و سپس به زادگاه شان در میاندوآب و بناب منتقل و آیین تشییع و تدفین این شهیدان والامقام با حضور پرشور مردم شهید پرور برگزار گردید.

استوار دوم شهید جواد فرحی از اهالی روستای روشت کوچک بناب، دانشجوی ورودی سال 1395 در رشته علمی کاربردی کامپیوتر، نرم افزار مقطع کاردانی پیوسته آموزشکده فنی و حرفه ای سما ممقان بود؛ روحش شاد و یادش گرامی باد.

200/202

خبرنگار: ناهید سمیعی/انتشار: آخوندی

کد خبر: 783115

وب گردی

وب گردی