حرکت رو به رشد نشریات دانشجویی و کانون‌های فرهنگی واحد اصفهان در یک سال گذشته

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) زمینه مساعدی برای شکوفایی استعدادهای دانشجویان در حوزه‌ فعالیت‌های فرهنگی و دانشجویی را فراهم ساخته است.

بهگزارش ایسکانیوز، دکتر یاسین صعیدی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با بیان این مطلب افزود: این واحد دانشگاهی توانسته‌است با ایجاد بستری مناسب، زمینه را برای رشد فرهنگی و اخلاقی دانشجویان و همچنین شکوفایی استعدادهای آنان فراهم سازد.

وی بیان کرد: از آذر‌ماه سال گذشته تا کنون، این معاونت، مجوز انتشار حداقل 9 نشریه دانشجویی را به تصویب کمیته ناظر بر نشریات رسانده و سعی شده کلیه نشریات دانشجویی در اسرع وقت و با رعایت موارد قانونی آماده‌سازی و منتشر شود.

معاون فرهنگی دانشجویی واحد اصفهان(خوراسگان) با اشاره به لزوم نشاط و شادابی جمعی و بسط و افزایش روحیه کار گروهی در دانشجویان خاطرنشان کرد: شورای فرهنگی واحد اصفهان(خوراسگان) به صورت مستمر تشکیل گردیده و طرح‌های پیشنهادی کانون‌های فرهنگی و دانشجویی را مورد بررسی و سپس تصویب قرار می‌دهد و از آن جمله می‌توان به تصویب کامل برنامه‌های 6 ماهه کانون‌ها در جلسه عادی و فوق‌العاده اردیبهشت ‌ماه اشاره کرد که این حمایت و تصویب کامل برنامه‌ها، با حضور و ارائه نظرات مسئولان کانون‌ها در شورای فرهنگی صورت گرفته است.

دکتر صعیدی گفت: با حمایت ریاست محترم واحد اصفهان(خوراسگان) به عنوان رییس شورای فرهنگی، برای کلیه کانون‌های فرهنگی، فضای اختصاصی و تجهیزات اداری مناسب در نظر گرفته شده و در جلسه‌ای با حضور نمایندگان کانون‌ها و نشریات دانشجویی و با نظر آن‌ها تخصیص یافته و کلیه کانون‌ها در حال استقرار در دفاتر اختصاصی خود هستند که از این حیث این اقدام در سطح استان برای اولین بار صورت گرفته و با استقبال فعالان فرهنگی و مدیران نشریات و کانون‌ها مواجه شده است.

وی افزود: این معاونت در طی 6 ماه گذشته و با تاکید بر رعایت اصل صرفه‌جویی و با مشارکت فعالان فرهنگی و کانون‌ها اقدام به برگزاری برنامه‌های مناسبتی بسیاری همچون بزرگداشت روز دانشجو، بزرگداشت روز معلم، اعیاد شعبانیه، عید نوروز کارکنان، گرامیداشت دهه فجر، مراسم عزاداری دهه فاطمیه، زیارت عاشورا و اردوهای متنوع زیارتی، سیاحتی و فرهنگی نموده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد اصفهان(خوراسگان) با اشاره به پرداخت جوایز رتبه‌های برتر استانی و کشوری فعالان فرهنگی در زمینه نشریات خاطرنشان کرد: پس از وصول نتایج و متعاقب استعلام لازم از مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی، جوایز بر اساس بالاترین رقم به منتخبان پرداخت شده است.

یاسین صعیدی گفت: علیرغم ابلاغ بخشنامه جدید معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در بهمن ماه سال 94 مبنی بر افزایش قیمت غذای دانشجویی، تا کنون هیچ گونه افزایشی در قیمت غذا اعمال نشده و طبق قیمت سال‌های گذشته اقدام می‌شود.

وی افزود: کادر مجموعه آشپزخانه و سالن غذا‌خوری این دانشگاه با میانگین 15 سال تجربه، همه روزه اقدام به پخت غذا با بهترین مواد اولیه و کیفیت مطلوب نموده و طی ماه‌های گذشته علیرغم عدم افزایش قیمت، به هیچ وجه شاهد کاهش کیفیت غذا نبوده‌ایم و همواره سعی و تلاش حوزه امور دانشجویی بر آن است که ضمن نظارت مستمر بر سلف دانشجویی، بر کیفیت خدمات خود بیفزاید.

خبرنگار و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

کد خبر: 783117

وب گردی

وب گردی