ال جی واچ اسپرت از اول تیرماه در ایران

ساعت هوشمند ال‌جی واچ اسپرت از اول تیرماه با قیمت حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به بازار عرضه می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، ساعت هوشمند ‌ال‌جی مدل LG Watch sport به‌عنوان یکی از گجت‌های دارای سیستم‌ عامل اندروید ور ۲، قرار است اول تیرماه امسال با گارانتی مدیاپردازش در بازار ایران عرضه شود.

ساعت هوشمند ال‌جی واچ اسپرت در حالی کمتر از یک ماه دیگر وارد بازار ایران می‌شود که قیمت دقیق و قطعی آن هنوز مشخص نشده است. LG Watch Sport قرار است در بازه‌ی قیمت یک میلیون و ۲۰۰۰ هزار تا یک میلیون و ۳۰۰۰ هزار تومان در بازار ایران عرضه شود.

LG Watch Sport قرار است با دو رنگ آبی تیره و تیتانیوم در بازار ایران عرضه شود.

این ساعت هوشمند که کاربردی ورزشی دارد، با بدنه فلزی و بند سیلیکونی طراحی شده است. قابلیت مهم این مدل امکان نصب سیم‌کارت است که به کاربر اجازه می‌دهد از آن به‌عنوان یک ساعت هوشمند مستقل از موبایل استفاده کند.

ارتباطات این ساعت با وسایل الکترونیکی دیگر از طریق Bluetooth ،NFC و Wi-Fi امکان‌پذیر است. ال‌جی واچ اسپرت اسپیکر و میکروفون داخلی دارد که امکان پاسخ به تماس‌های دریافتی را برای کاربر فراهم می‌سازد.

صفحه نمایش OLED از نوع پلیمری (POLED) با رزولوشن ۴۸۰×۴۸۰ پیکسل و تراکم ۳۴۸ پیکسل بر اینچ، وضوح تصویری کاملا ایده‌آل برای این ساعت هوشمند به همراه دارد. ساعت هوشمند جدید ال‌جی دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار است.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:آرش محمدی

کد خبر: 783191

وب گردی

وب گردی