پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج در بانک ایران زمین

بانک ایران زمین با هماهنگی های صورت گرفته با بانک مرکزی، در راستای پرداخت وام قرض‌الحسنه و کمک به ازدواج آسان جوانان امکان پذیرش متقاضیان جدید را فراهم کرده است.  

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، متقاضیان دریافت وام قرض‌الحسنه ازدواج از این پس می‌توانند نسبت به انتخاب ایران زمین در سامانه ازدواج اقدام و تسهیلات خود را از شعب منتخب این بانک دریافت کنند.

براساس این گزارش، متقاضیان وام قرض الحسنه ازدواج در استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، کرمانشاه، مازندران و یزد با ورود به وب سایت بانک مرکزی و با انتخاب بانک ایران زمین وام ازدواج خود را دریافت کنند.

تمامی متقاضیان وام ازدواج که واجد شرایط مندرج در سایت بانک مرکزی هستند، ابتدا باید از طریق سایت سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به نشانی http://ve.cbi.ir ثبت‌نـام کرده و فرم مربوطه را تکمیل کنند که در صورت موفقیت آمـیِز بودن مراحل ثبت نام، یک کد رهـگیری ده رقمی که کاملا محرمانه بوده و مربوط به متقاضی است، به شخص ثبت نام کننده داده می‌شود.

متقاضیان موظف هستند ظرف مـدت ۳ الی ۴ روز جهت اطلاع از وضعیت ثبت نام خود و هـمچنین نام شـعبه مربوطه جهت مراجعه برای اخذ وام ازدواج، به همین سایت مراجعه کرده و در صـورتیکه شعبه عامل اعطای وام برای متقاضی تعیین شده باشد باید با در دست داشتن مدارک مورد نیاز، ظرف مدت دوازده روز، به شعبه مربوطه مراجعه کرده و نسبت به اتمام مراحل اخذ وام اقدام کنند. بدیهی است در صورت عدم مراجعه متقاضیان در زمـان تعیین شده، ثبت نـام آنها کان لم یکن تلقی می‌شود.

از سوی دیگر و طبق اعلام روابط عمومی بانک ایران زمین، از این پس همراهان باشگاه مشتریان بانک ایران زمین می‌توانند ضمن شرکت در جشنواره‌ها و برخورداری از سبدهای جوایز نقدی و غیر نقدی، از سایت‌های تخفیف نیز با درصد تخفیف بیشتر خرید کنند.

جهت بهره‌مندی از همه این مزایا کد اختصاصی برای مشتریان در نظر گرفته شده است. مشتریان برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه کاربری خود در باشگاه مشتریان بانک ایران زمین به آدرس http://club.izbank.ir مراجعه فرمایند. همچنین جهت دریافت کد تخفیف از طریق صفحه شخصی در باشگاه مشتریان به آدرس http://clup.izbank.ir قسمت بسته‌های غیر نقدی و یا از طریق ربات بانک ایران زمین به آدرس http://t.me/izbankbot اقدام کنید.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:

کد خبر: 783252

وب گردی

وب گردی