«ماه عسل»؛ خیانت و پشیمانی ؛ قصه زوجی که اشتباهاتشان را پذیرفتند 

سه شنبه شب و در گام چهارم ماه عسل میزبان زن و شوهری بود که نزدیک به یک سال است از هم جدا شدند و حالا به خاطر فرزندشان در دوراهی بازگشت هستند. 

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی برنامه «ماه عسل»، در ابتدای برنامه ویدئویی از رویا میرعلمی پخش شد که بعد از تماشای قسمت سوم برنامه نظرش را ارسال کرده بود و درباره برنامه گفت: تماشای قصه علی کاکا من را خیلی تحت تأثیر قرار داد و متاسفانه درحال حاضر آمار طلاق خیلی بالاست و فرزندان در این بین واقعا بی گناه هستند. برنامه ماه عسل به خوبی این قصه را روایت کرد و به موضوعی پرداخت که حالا تبدیل به بحران شده است.

علیخانی: زیادی سرک کشیدن عادتمون شده!

پس از آن احسان علیخانی در ابتدای داستان از قضاوت های نابجا انتقاد کرد و گفت: زیادی سرک کشیدن در زندگی همدیگر اتفاقی ست که عادت جدیدمون شده است! به جای اینکه در آینه با خودمان روبرو شویم دوست داریم فقط به ادمها انگ بزنیم و بدی به آنها الصاق کنیم.
دعوت از نسترن زن قصه به عنوان میهمان اول با روایت قصه آشنایی با محمد ؛ همسر سابقش، همراه شد و او از عشق دو آتیشه ای که در سن ١٨ سالگی برایش اتفاق افتاده که مخالفت شدید پدرش را به همراه داشت گفت.

نسترن: دوست داشتم سیندرلا باشم

نسترن کش و قوس روزهای اول و ایستادن در مقابل خانواده اش را یک حرکت عاشقانه میدانست که الان از آن پشیمان است و تعریف کرد: تعریف من از ازدواج ایده آل این بود: یک عشق دوآتیشه شعله ور که من سیندرلا باشم و شوهرم شاهزاده سوار بر أسب! پدرم مخالف بود و من گفتم جلوی این خانه چادر میزنم ، بگذار با او ازدواج کنم! پدرم اما گفت جنازه تو هم روی دوشش نمیذارم!
در نهایت نسترن از فرار کردن و بالاخره کسب رضایت از خانواده اش گفت و اینکه محمد هم با آمدن و رفتن های بسیار پدر نسترن را راضی کرده است.

استارت قصه طلاق

قصه عاشقانه این زوج خیلی طول نمیکشد و مشاجره های آنها آغاز میشود. محمد هم که به خاطر بیکاری و نداشتن خانه مدام مورد سرزنش و سرکوفت های نسترن قرار میگیرد از همسرش فاصله میگیرد و درنهایت قصه خیانت او به نسترن باعث طلاق این دو از هم میشود.

علیخانی: برای مم دردسر درست نکنید

با اضافه شدن محمد به این گفتگوی دو نفره او از پشیمانی خود و اینکه خودش را پیدا کرده و متوجه اشتباهاتش شده گفت و رو در روی نسترن صندلی اش را چرخاند و از او خواست که ببخشد و فرصتی دوباره بدهد که در این حین علیخانی به شوخی گفت: شما طلاق گرفتید و محرم نیستید ، برای من دردسر درست نکنید!
نسترن در ادامه قصه اش از روزهای بعد از طلاق و درنهایت شنیدن خبر خودکشی محمد گفت و اینکه خودش هم در به وجود آمدن این مشکلات مقصر است.او همچنین گفت در یک رابطه تنها یک نفر مقصر نیست و اگر او به من خیانت کرده نتیجه فاصله و بداخلاقی هایی است که من به خاطر سن کم به وجود آوردم و مدام کأم هردویمان را تلخ کردم.

پایان باز قصه چهارم

درنهایت علیخانی پارسا فرزند این زوج را دعوت کرد تا به صحنه ماه عسل بیاید و از این دو نفر خواست که مدتی فکر کنند و درباره ادامه رابطه شان تصمیم درست و عاقلانه بگیرند و با بیان این جمله که پایان این قصه باز است و برداشتش آزاد شب چهارم را به پایان رساند.

گفتنی است ماه عسل به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی هرشب حوالی ساعت ١٩ از شبکه سه سیما پخش میشود.
دریافت و انتشار: رضایی
501500

کد خبر: 783280

وب گردی

وب گردی