آمادگی شهروندان گرگانی برای همکاری با متهم محیط زیستی بمنظور توسعه درختکاری

تعدادی از شهروندان گرگانی با ارسال نامه ای به رئیس دادگستری کل گلستان برای همکاری با متهم محیط زیستی اعلام آمادگی کردند، وی با نظر قاضی بمنظور جبران جرم خود به کاشت درخت محکوم شده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایرنا، در این نامه آمده است که کاشت درخت نه تنها مجازات نیست بلکه ترویج فرهنگی والا برای ساختن محیط بهتر برای آیندگان خواهد بود.
شهروندان گرگانی خطاب به هادی هاشمیان گفته اند که آماده ایم با متهم در کاشت، آبیاری و نگهداری درختان حتی بیش از دوره محکومیت او، همکاری کنیم.
رئیس دادگستری کل گلستان چند روز پیش اعلام کرده بود که قضات شعبه اول دادگاه تجدید نظر استان فردی را که به جرم قطع درختان در دادگاه بدوی به 6 ماه زندان محکوم شده بود در تجدید نظر ، به کاشت 210 اصله نهال در حاشیه جاده گرگان به آق قلا و دو سال آبیاری و مراقبت از این نهال ها ، محکوم کردند.
هاشمیان با قدردانی از محمد انصاریان و بهرام قلی زاده مستشاران شعبه اول دادگاه تجدید نظر استان، افزود که نگاه دستگاه قضایی حفظ و حمایت از عرصه های جنگلی و منابع طبیعی است وخوشبختانه قضات نیز نگاه حمایتی به این مقوله دارند و در سال های اخیر ، شاهد احکامی این چنین در محاکم هستیم.

دریافت کننده:زهرا پورعادل/انتشاردهنده:زهره حاجیان

700/703

کد خبر: 783341

وب گردی

وب گردی