دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر ولایتی به درستی به سمت شفافیت سازی حرکت کرده است

نماینده مردم لنگرود در مجلس با تاکید بر اینکه نباید دانشگاه آزاد اسلامی را محدود کرد،: دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر ولایتی به درستی به سمت شفافیت سازی در همه موارد حرکت کرده است.

مهرداد بائوج لاهوتی، نماینده مردم لنگرود در مجلس در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان دانشگاه بزرگی شناخته شده که نه تنها در کشور ما بلکه در بسیاری از کشورها شناخته شده و گسترش پیدا کرده است و به عنوان یکی از دانشگاه های معتبر در حال فعالیت است.

او ادامه داد: این دانشگاه نیاز به مدیریت درست دارد در صورتی که دستخوش بازی های سیاسی می شود و این موضوع به اعتبار آن آسیب می رساند. در دوران مختلف ارتباط خوبی میان دولت و مجلس با دانشگاه آزاد اسلامی وجود داشته و این ارتباط باید قوی تر و بهتر شود تا نگذاریم دانشگاه آسیب ببیند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر ولایتی به درستی به سمت شفافیت سازی در همه موارد حرکت کرده است.

لاهوتی افزود: اگر دانشگاه آزاد اسلامی را محدود کنیم شبیه دانشگاه های کوچکی مانند پیام نور می شود اما اگر می خواهیم دانشگاه آزاد جایگاه خودش را پیدا کند و بتواند یک دانشگاه معتبر و بین المللی باشد باید به فکر توسعه و پیشرفت خود دانشگاه فارغ از نگاه های سیاسی باشیم.

خبرنگار: مهرنوش زارعی هنزکی/انتشار: آخوندی

204/200

کد خبر: 783357

وب گردی

وب گردی