بیانیه تشکر ۲۰۸ نفر از نمایندگان مردم از حضور گسترده مردمی در انتخابات اخیر

جمعی از نمایندگان مردم طی بیانیه ای از حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش ایسکانیوز، احمد امیرآبادی فراهانی در نشست علنی امروز (چهارشنبه 10 خرداد) مجلس شورای اسلامی بیانیه 208 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تشکر از حضور گسترده مردمی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را قرائت کرد که به شرح زیر است:

حماسه حضور گسترده مردمی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که درس مردم سالاری دینی برای کشورهای منطقه و دنیا است، وحدت و انسجام نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیش از پیش به رخ جهانیان کشید. مشارکت کم نظیر در انتخابات پس از گذشت قریب به 4 دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی ایران میسر نمی گردید، مگر در سایه اراده ملی برای تعیین سرنوشت کشور به مدت 4 سال، که جای قدرشناسی و خشوع بسیار در مقابل مردم دارد.

رهنمودهای مقام معظم رهبری که همواره راهگشای شرایط سخت کشور بوده است، اینبار ضمن ایجاد فضای آزاد تبلیغات، نامزدهای محترم و هواداران ایشان مشارکت حداکثری را از هر گرایش سیاسی، قومیت، نژاد، زبان، مذهب در کنار آرامش و امنیت انتخاب فراهم آورد. این اعتماد و اعتقاد عمومی را به انقلاب اسلامی، به رهبر معظم انقلاب تبریک عرض نموده و از درایت ایشان تشکر می نماییم.

همچنین ضمن تبریک به رئیس جمهور محترم آقای دکتر روحانی، امیدواریم برنامه و اهداف ایشان که تبدیل به مطالبه عمومی گردیده است، به بهترین نحو در خدمت پیشرفت و توسعه کشور و بهبود وضعیت مردم قرار گیرد که در این راستا نمایندگان امضاکننده نیز آمادگی حمایت خود را اعلام می دارند.

از نامزدهای انتخابات و اعضای ستادها و هواداران آنها نیز برای ایجاد شور و شوق انتخاباتی تشکر می کنیم.

از شورای محترم نگهبان، عوامل نظارت، هیات اجرایی و هیات های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور و تامین کنندگان امنیت کشور قدردانی نموده و در پایان یکبار دیگر ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم در برگزاری پرشور انتخابات و آرزوی سلامتی مقام معظم رهبری، موفقیت دولت دوازدهم و آقای دکتر روحانی را از خداوند بزرگ مسئلت می نماییم.

302/302

کد خبر: 783367

وب گردی

وب گردی