کواکبیان:  امنیت و عزت حجاج ایرانی حفظ شود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اشاره به لزوم حفظ عزت و امنیت حجاج ایرانی گفت: باید حتماً تضمینات لازم را اخذ کنیم تا عزت و سلامت و امنیت حاجیان ما حفظ شود.

به گزارش ایسکانیوز، مصطفی کواکبیان در نشست علنی امروز (چهارشنبه 10 خرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: می فروشی گفت کالایم می است، رونق بازار من ساز و نی است، من خمینی دوست می دارم که او، هم خم است و هم می است هم نی است، سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را تسلیت عرض می کنم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس بند 11 ماده 24 آیین نامه داخلی مجلس، آقای رئیس قبل از شروع جلسه رسمی توصیه کردند که زحماتی که برای توافق فراکسیون کشیده شده است، همه به آن پایبند باشند.

وی ادامه داد: اصلاح طلبان مجلس پایبندترین گروه هایی بودند که به لیست مشترک رأی دادند، اما از فراکسیون زنان و اهل تسنن متاسفانه بعضی از دوستان کم لطفی کرده و رعایت نکردند و برخی از اعضا را در هیات رئیسه از دست دادیم. امیدوارم در توافقات بعد، همه ما "اوفو به عهدکم" پایبند باشیم.

کواکبیان در ادامه تصریح کرد: به سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری و وزارت خارجه درخصوص حجم تذکر می دهم، ما تضمینات لازم را باید حتما اخذ کنیم تا عزت و سلامت و امنیت حاجیان ما حفظ شود. اخیراً نیز باز اتهام بیجا زدند که سفیر عربستان را ایرانی ها ترور کرده اند، بنابراین خواهشمندم که دستگاه های ذی ربط حتما رعایت کنند.

302/302

کد خبر: 783457

وب گردی

وب گردی