ضرورت ایجاد جاده اضطراری برای تردد خودروهای امدادی در اربعین/پد فرود هلی کوپتر اورژانس در مرز خسروی دارای اهمیت است

سرپرست اورژانس کشور به تشریح اقدامات اورژانس کشور در مراسم اربعین پرداخت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان اورژانس کشور، دکتر پیرحسین کولیوند اظهار داشت: در نشستی که باحضور نمایندگان کمیته های مختلف اربعین برگزار شد، کمیته بهداشت و درمان چند برنامه را برای فراهم نمودن زیرساخت ها مطرح کرد.

سرپرست سازمان اورژانس کشور اظهار داشت: در این نشست که با حضور نمایندگان سازمان های مختلف اربعین و نیز نمایندگان اورژانس کشور برگزار شد، برنامه های مختلف زیرساخت اربعین ۹۶ مطرح شد.
وی گفت: سازمان اورژانس کشور نیز به منظور ارائه خدمات بهتر در حوزه بهداشت و درمان به زائران ابا عبداله الحسین(ع) موارد پیشنهادی را برای تسهیل خدمات دهی مطرح نمود.
دکتر کولیوند گفت: باتوجه به اهمیت امداد رسانی هوایی و سرعت امدادرسانی، ایجاد پد فرود بالگرد در پایانه مرز خسروی پیشنهاد گردیده است.

مشاور وزیر بهداشت با اشاره به گرمای هوا تصریح کرد: به جهت بالابردن سطح خدمات به زائران امام حسین(ع)، ساخت پایگاه ثابت خدمات بهداشت و درمان در مکان استقرار کانکس ها و چادرهای این حوزه نیز از موارد زیرساختی است.
وی گفت: با توجه به حضور گسترده مردم در راهپیمایی عظیم اربعین و جمعیت و ازدحام کثیر زائران، ایجاد جاده ی اضظراری برای تردد خودروهای امدادی و عملیاتی از مهمترین درخواست های مطروحه بهداشت و درمان است.

دریافت کننده:نیوشا یعقوبی/انتشار:زهره حاجیان

700/701

کد خبر: 783473

وب گردی

وب گردی