دانشگاه آزاد اسلامی بانه با مشارکت خیرین احداث می شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در بانه با مشارکت و حمایت های خیرین احداث و از ابتدای مهر مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر محمدقربان کیانی،رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان در مراسم تجلیل از خیرین دانشگاه ساز که با حضور استاندار کردستان و در واحد سنندج برگزار شد، گفت: خوشبختانه مشارکت خیرین در راستای کمک به توسعه دانشگاه آزاد اسلامی در استان کردستان خوب است.

او ادامه داد: با حمایت های خوب خیرین دانشگاه ساز، دانشگاه آزاد اسلامی در بانه در دست احداث است و با توجه به پیشرفت فیزیکی مناسب، این پروژه ابتدای مهر ماه سال جاری مورد بهره برداری قرار می گیرد.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان افزود: دانشگاه آزاد اسلامی بانه با زیربنای بیش از سه هزار متر مربع احداث شده است و با بهره برداری از این بنا، ظرفیت خوبی در شهرستان بانه در حوزه آموزش عالی ایجاد می شود.

او ضمن تقدیر از استاندار کردستان برای حضور در این نشست، گفت: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی بین دانشگاه آزاد اسلامی و ادارات و سازمان های دولتی در استان کردستان وجود دارد.

کیانی گفت: انتظار می رود که در سایه این تعامل و همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به ظرفیت های که در اختیار دارد، بتواند در راستای توسعه استان کردستان نقش بیشتری داشته باشد.

در ادامه این مراسم از خیرین دانشگاه ساز حامی دانشگاه آزاد اسلامی در استان کردستان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی

204/201

کد خبر: 783482

وب گردی

وب گردی