با 70 میلیون تومان در خارج از کشور چه خودروهایی می توان خرید؟

بعید می‌دانیم کسی دوست نداشته باشد یک خودروی لوکس سوار شود و یا ماشینی اسپرت داشته باشند تا اینکه توجه همه را به خود جلب کند، اما اکثر مردم جهان به خاطر مشکلات مالی و شرایط حاکم در جامعه قادر به خرید ماشین‌های گران قیمت نیستند و از همین جهت به سراغ ماشین‌های ارزان قیمت بازار می‌روند، ولی سوال اینجاست که چه ماشین‌هایی وجود دارند که هم ارزان قیمت باشند و هم قابلیت‌های خوبی در اختیارتان قرار دهند.

به گزارش ایسکانیوز؛ بعید می‌دانیم کسی دوست نداشته باشد یک خودروی لوکس سوار شود و یا ماشینی اسپرت داشته باشند تا اینکه توجه همه را به خود جلب کند، اما اکثر مردم جهان به خاطر مشکلات مالی و شرایط حاکم در جامعه قادر به خرید ماشین‌های گران قیمت نیستند و از همین جهت به سراغ ماشین‌های ارزان قیمت بازار می‌روند، ولی سوال اینجاست که چه ماشین‌هایی وجود دارند که هم ارزان قیمت باشند و هم قابلیت‌های خوبی در اختیارتان قرار دهند، از این رو قصد داریم امروز به معرفی 10 خودروی ارزان قیمت و جدید بازار بپردازیم که قیمتی زیر 18 هزار دلار دارند و می‌توان برخی از آنان را در داخل کشور هم پیدا کرد، ولی با قیمت‌های بسیار بالاتر که در ادامه به جزییات آنان خواهیم پرداخت.

1- مزدا 3: در حقیقت لیستی که از سوی وبسایت منبع آماده شده، متاسفانه هیچگونه اشاره‌ای به مشخصات فنی و قیمت دقیق محصولات نشده است، اما باتوجه به اعلام شرکت‌های خودروسازی می‌تون اولین خودروی زیر 18 هزار دلار را نسل جدید مزدا 3توصیف کرد که به همراه پیشرانه‌ 2 لیتری چهار سیلندر 155 اسب بخاری و آپشن‌های کمتر می‌توان صاحب یکی از آنان شد.

2- هوندا سیویک: دومین پیشنهاد برای خریداران، خودروی هوندا سیویک سدان خواهد بود که نسخه 2 لیتری چهار سیلندر آن با حداکثر قدرت 158 اسب بخاری به قیمت 19 هزار و 615 دلار به مشتریان عرضه می‌شود، اما اگر از برخی آپشن‌‌های آن چشم پوشی کنید شاید به قیمت زیر 18 هزار دلار هم برسید.

3- جیپ رنگید: در لیست پیشنهادی برای خرید ماشین‌های زیر 18 هزار دلار نام "جیپ رنگید" هم به چشم می‌خورد که برادر ناتنی آن یعنی فیات 500X به قیمت حدودا 20 هزار دلار فروخته می‌شود، اما وقتی جیپ رنگید در این لیست قرار گیرد، پس حتما می‌توان انتظار قیمتی زیر 18 هزار دلار برای آن داشت.

4- کیا سول: خودروی معروف و پرفروش کیا در سگمنت پرمخاطب کراس اوورها بدون شک خودروی کیا سول خواهد بود که قیمت آن با پیشرانه 1.6 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر 201 اسب بخاری چیزی معادل 16 هزار و 995 دلار اعلام شده است که می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های این لیست تلقی شود.

5- هیوندای ولوستر: معمولا در این رنج قیمتی باید دنبال ماشین‌های سدان و عادی گشت، ولی اگر یک خودروی اسپرت و کمی غیرمعقول می‌خواهید، هیوندای ولوستر بهترین گزینه برای شما خواهد بود که در لیست کمتر از 18 هزار دلاری‌ها قرار گرفته و می‌تواند یک انتخاب خوب برای جوانان باشد که البته در بازار کشور قیمت آن بسیار بالاتر از استاندارد جهانی خواهد بود.

6- فولکس واگن جتا: شاید کمی عجیب باشد، ولی طبق ادعای منابع خبری تنها خودروی آلمانی‌ها که می‌توان با صرف هزینه کمتر از 18 هزار دلار صاحب شد، همین خودروی فولکس واگن جتا است که قیمت آن حتی بسیار پایین‌تر از فولکس واگن گلف توصیف شده است.

7- تویوتا کرولا IM: تویوتا ماتریکس قدیمی که یک زمانی جزو محصولات ارزان قیمت تویوتا به شمار می‌رفت، حالا تویوتا کرولا IM جایگزین آن شده است تا با چهره‌ای پویاتر، سیستم محرک بهینه و همچنین تطبیق پذیری بالاتر، همچنان راه یکی از ارزان قیمت‌ترین محصولات تویوتا با ارزش کمتر از 18 هزار دلار را ادامه دهد.

دریافت کننده: نازنین میرزایی/ انتشاردهنده:نقاشی

402

کد خبر: 783551

وب گردی

وب گردی