نگاهی به وضعیت انتقال لژیونرهای ایرانی لیگ برتر روسیه + عکس

یک روزنامه روسی تابلوی فصل نقل و انتقالات تابستانی را منتشر کرده که در آن سردار آزمون یکی از مهره‌های مطرح لیست فروش تیم روستوف است.

به گزارش ایسکانیوز، روزنامه اسپرت اکسپرس روسیه با توجه به پایان لیگ برتر فوتبال این کشور و نزدیک شدن زمان فصل نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا تابلویی از وضعیت تیم‌های روسی منتشر کرد که در میان آنها تیم‌های لژیونرهای ایرانی نیز دیده می‌شوند.

این روزنامه ورزشی روسیه نام‌های سردار آزمون، سزار ناواس و الکساندر اروخین، 3 بازیکن کلیدی تیم روستوف را در میان گزینه‌های جدایی از روستوف و انتقال به دیگر تیم‌ها قرار دارد.

در این میان اسپورت اکسپرس مقصد بعدی آزمون را یکی از تیم‌های زنیت سن پترزبورگ یا روبین‌کازان دانست. زنیت روز گذشته (پنجشنبه) روبرتو مانچینی، سرمربی سابق اینتر را روی نیمکت خود نشاند و تیمی متمول روسی محسوب می‌شود.

تیم روبین‌کازان نیز به صورت جدی وارد مذاکره با قربان بردیف، پدر معنوی و کاشف سردار آزمون شده تا او را جایگزین خاویر گراسیای اسپانیایی کند.کازانی‌ها نیز توانمندی مالی بالایی برای خرید سردار آزمون و مهاجم سابق خود از تیم روستوف دارند.

روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه در تابلوی نقل و انتقالاتی تیم‌های ترک گروژنی و آنژی که فصل گذشته از میلاد محمدی و سعید عزت‌اللهی، ملی‌پوشان ایرانی بهره بردند هیچ اشاره‌ای به این 2 بازیکن نکرده است. هر چند میلاد محمدی در سومین فصل متوالی برای ترک گروژنی بازی خواهد کرد اما بازگشت سعید عزت‌اللهی به روستوف با پایان یافتن دوره حضور قرضی‌اش در آنژی محتمل است.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده:

602

کد خبر: 783788

وب گردی

وب گردی