شاسی بلند جدید پرودا در سال 2019 عرضه می شود

 پرودا در حال ساخت یک شاسی بلند کامپکت جدید است که گفته می شود در سال 2019 در مالزی عرضه خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، دو شاسی بلند پروداNautica و Kembara قبل از سال 20100 از رده خارج شدند و خط تولید این خودروساز با دو هاچ بک، یک MPV و یک سدان باقی ماند. پرودا علیرغم آن که تنها چهار خودرو تولید می کند، حدود 40 درصد از سهم بازار خودروی مالزی را در اختیار دارد.

گفته می شود شاسی بلند کامپکت پرودا بر اساس دایهاتسو FX کانسپت ساخته می شود که در نمایشگاه خودروی اندونزی 2015 به نمایش درآمد. FX کانسپت دارای طول 38000 میلی متر، عرض 1690 میلی متر، ارتفاع 1580 میلی متر و فاصله بین دو محور 24555 میلی متر است. گمان می رود پلتفرم و طراحی این شاسی بلند کامپکت بین پرودا، تویوتا و دایهاتسو به اشتراک گذاشته شود.

مدل کانسپت این خودرو دارای جلوپنجره ای باریک با نوار کرومی برجسته، چراغ های جلوی LED باریک، جلوپنجره شش ضلعی، نوارهای LED دید در روز و تزئین نقره ای سپر است. در قسمت پشت این خودرو نوار کرومی مشابهی روی در صندوق عقب به همراه چراغ های عقب LED و تزئین نقره ای روی سپر و بین لوله های اگزوز دیده می شود. درهای خودکشی برای قسمت پشت کابین نیز در مدل تولیدی این خودرو ارائه نمی شوند چرا که گزینه ای گران و غیرکاربردی هستند.

جزئیات فنی این شاسی بلند جدید هنوز اعلام نشده است. برخی گزینه های موتور این خودرو شامل 1.2 لیتری Dual VVT-i چهار سیلندر بنزینی با قدرت 88 اسب بخار و 1.3 لیتری Dual VVT-i چهار سیلندر بنزینی با قدرت 97 اسب بخار و یا 1.5 لیتری Dual VVT-i چهار سیلندر با قدرت 1055 اسب بخار خواهد بود.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:

کد خبر: 783858

وب گردی

وب گردی