نماینده همدان: فسادستیزی امام(ره) باید نصب‌العین نمایندگان مجلس باشد

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: راهی که امام خمینی(ره) در پیشبرد انقلاب اسلامی و پیروزی آن در پیش گرفت مسیر روشنی برای همه بشریت است.

به گزارش ایسکانیوز، امیر خجسته خاطرنشان کرد: ملت ایران در تبعیت از منویات امام(ره) سربلند است و هیچ ملتی به مانند ملت ایران نبوده است که پس از 38 سال در شرایط سخت و بحرانی امام خود را رها نکرده‌اند.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های امام(ره) قاطعیت و ثبات قدم بود و همه چیز را با آینده نگری خود پیش‌بینی می‌کرد و از همه مهمتر اینکه از سر هیچ آرمان و اعتقادی عقب‌نشینی نکرد و تا آخر پای آن ایستادگی کرد و اگر قاطعیت امام(ره) نبود ما روزهای اول جنگ همه چیز را از دست داده بودیم.

وی تاکید کرد: امنیت امروز ما حاصل بینش سیاسی امام(ره) است و خط‌مشی که امام در برابر صهیونیست‌ها و استکبار تبیین کرده امروز باعث تبدیل شدن ما به یک کشور مهم و قدرتمند در دنیا شده است و با وجود اینکه دور تا دور ما تکفیری‌ها حضور دارند و تمام دنیا من جمله اروپا را ناامن کرده‌اند، ملت ما در آرامش زندگی می‌کنند.

خجسته تصریح کرد: امام(ره) به عنوان فردی که در این قرن ظهور کرد به عنوان یک الگو مورد قبول همه است و هیچ کسی نیست که خود را موظف به احترام به امام نداند و فقدان امام حتی در زندان‌های بعثی نیز باعث ناراحتی زندان‌بانان عراقی شده بود.

وی در خصوص دیدگاه و توصیه امام به مسئولین و نمایندگان مجلس گفت: استکبار ستیزی و حیات سیاسی مدرس گونه خواست امام از مسئولین و نمایندگان بوده است و عدم وابستگی به غرب و شرق همواره مورد تاکید بنیانگذار جمهوری اسلامی قرار داشت و اگر خط مشی امام مورد توجه نمایندگان قرار گیرد وضع امروز مجلس را شاهد نخواهیم بود.

نماینده همدان در گفت‌وگو با ایسنا،ادامه داد: ظلم ستیزی و فسادستیزی امام باید نصب‌العین نمایندگان باشد و باید همواره مراقب بود که از این موضوع غفلت نشود. امروز فساد جامعه ما را در بر گرفته و وقتی کلام امام نصب العین نباشد فساد ریشه کن نخواهد شد.

302/302

کد خبر: 783883

وب گردی

وب گردی