ارائه خدمات مشاوره حقوقی و برندسازی به شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری/ دریافت 400 تقاضا برای حضور در پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی

رییس پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی از ارائه خدماتی نظیر مشاوره های حقوقی، نحوه برندسازی، چگونگی ثبت اختراع و ... به شرکت های دانش بنیان مستقر در این پارک خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر توکلی رییس پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، با اشاره به توسعه فعالیت های این پارک گفت: تا کنون حدود 37 شرکت در این پارک مستقر شده و 400 درخواست نیز در حال بررسی است.

وی درباره نحوه پذیرش شرکت های دانش بنیان در پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: شرکت ها باید یک طرح قابل قبول ارائه دهند تا در مرکز رشد پذیرش شوند و اگر بخواهند در قالب شرکت دانش بنیان در این پارک مستقر شوند باید یک نمونه تجاری سازی شده از طرح پژوهشی خود ارائه کنند.

رییس پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی درباره خدمات ارائه شده در این پارک، گفت: در پارک مذکور 21 میز ارائه دهنده خدمات به پژوهشگران در نظر گرفته شده است که تا کنون چهار میز به ارائه خدماتی مانند مشاوره تجاری سازی، مشاوره ثبت اختراع، مشاوره های حقوقی و حسابداری پرداخته اند.

دکتر توکلی با بیان اینکه پس از حضور شرکت ها در این پارک، به آنها فرصتی بین دو تا شش ماه برای ارتقا داده می شود ، افزود: در این مدت پارک نیز کمک هایی شامل نحوه پیدا کردن بازار محصولات، چگونگی برند سازی و ... به پژوهشگران ارائه می دهد.

خبرنگار و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

کد خبر: 784021

وب گردی

وب گردی