روسای دوایر قضایی مراقب سلامت قضات و کارمندان واحدهای مربوطه باشند

معاون فرهنگی قوه قضاییه گفت: روسای دوایر قضایی باید مراقب سلامت قضات و کارمندان در واحدهای مربوطه باشند و در این زمینه تدبیر حفاظتی را اعمال کنند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دادگستری کل استان تهران، حجت الاسلام هادی صادقی در نخستین شورای این دادگستری کل، با بیان لزوم مراقبت از فضای شغلی در دوایر قضایی افزود: هیچ مسئولی در دستگاه قضایی نسبت به سلامت رفتار و کردار زیرمجموعه خود بی تفاوت و بی مسئولیت نیست.
وی اضافه کرد: از آنجا که شان قضا بی نظیر و هم تراز جایگاه انبیاء است، به قاضی می گویند در جایی نشسته که فقط جایگاه نبی و وصی است وبا این بزرگی مقام، حرف آخر را قاضی می زند، پس باید مراقب رفتار خود باشد.
معاون قوه قضاییه گفت: هر گاه سوء جریانات و مسائل نگران کننده ای در این مجموعه مطرح می شود، مدیران در این زمینه باید هوشیار باشند، چون مسئولیت سختی دارند و باید حساسیت و تدبیر حفاظتی داشته باشند.
معاون قوه قضاییه با تبریک کسب مقام نخست کشوری توسط دادگستری کل استان تهران در حوزه فعالیت های فرهنگی ادامه داد: این موفقیت با همکاری همه شما در سطح استان توسط رئیس کل، معاون فرهنگی و همه دست اندر کاران محقق شده است اما این مقدار کافی نیست.
صادقی در ادامه با تبریک ایام مبارک و نورانی ماه رمضان و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، گفت: در آستانه نیمه خردادماه سالگرد رحلت جانکاه امام راحل قرار داریم و ما همچنان روح زنده امام امت را بر تمامی امور و جریانات شاهد هستیم.
وی افزود: دست غیب هدایت امام(ره) همواره برسر این انقلاب قرار دارد و توسط بهترین شاگرد ایشان حضرت آیت الله خامنه ای این مسیر در حال پیمودن است.

دریافت کننده:زهرا پورعادل/انتشاردهنده:زهره حاجیان

700/703

کد خبر: 784103

وب گردی

وب گردی