هم اندیشی برای مبارزه جدی با کالاهای قاچاق در سطح عرضه/عوارض محصولات آرایشی قاچاق و تقلبی

جلسه هم اندیشی در خصوص نحوه جمع آوری کالاهای قاچاق در سطح عرضه با حضور دکتر مصطفی اسماعیلی، رئیس اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو و مدیرانی ازاین سازمان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، جلسه هم اندیشی در خصوص نحوه جمع آوری کالاهای قاچاق در سطح عرضه با حضور دکتر مصطفی اسماعیلی، رئیس اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو و مدیرانی ازاین سازمان برگزار شد.

در این جلسه همچنین، مدیر کل بازرسی و امور قاچاق سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، مدیر کل اداره صنایع دارویی و بهداشتی دفتر صنایع غیر فلزی وزارت صنعت، معدن و تجارت، دبیر انجمن واردکنندگان فرآورده های آرایشی ، بهداشتی و عطریات و تعدادی از شرکت های واردکننده آرایشی و بهداشتی حضور داشتند.

در این جلسه مباحث مختلفی در خصوص نحوه جمع آوری محصولات آرایشی و بهداشتی در سطع عرضه، جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق به کشور و دیگر موارد بحث و تبادل نظر شد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری سازمان غذا و دارو، لازم به ذکر است سازمان غذا و دارو در امر مبارزه با قاچاق برنامه های مختلفی را در این چند سال اجرا و یا در حال اقدام دارد و یکی از سازمان های موفق در زمینه مبارزه با کالاهای قاچاق می باشد.

ازمهم تریم مضرات مصرف محصولات آرایشی و بهداشتی تقلبی و قاچاق می توان به، حساسیت پوستی،ریزش موی شدید،صدمات کبدی،آکنه و جوش سرسیاه و ایجاد لکه های پوستی اشاره کرد.

دریافت کننده:نیوشا یعقوبی/انتشار:زهره حاجیان

700/701

کد خبر: 784122

وب گردی

وب گردی