دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم برای حضور در مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای از مردم خواست در مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و پنجاه و چهارمین سالگرد قیام یوم الله پانزده خرداد با امام شهدا و شهیدان تجدید میثاق و با مقام ولایت تجدید عهد کنند.

به گزارش ایسکانیوز، در این اطلاعیه‌ است:

قیام خونین یوم الله پانزدهم خرداد سرآغاز و نقطه ثقل پیروزی اسلامی در بهمن ماه ۱۳۵۷ بود که باعث تسریع و تشدید روند شکل گیری مبارزات و انقلاب اسلامی شد.

قیام حضرت امام خمینی (ره) عله لایحه ننگین و استعماری کاپیتولاسیون، بخش مهمی از مبارزات نهضت بزرگ وی علیه استبداد، استعمار و ظلم نظام ستمشاهی بودکه در بهمن ۵۷ با نثار جان تعدادی از مردم شهید پرور ایران اسلامی به ثمر نشست و میوه جمهوری اسلامی ایران را به بار آورد.

حضرت امام خمینی(ره) حقیقتی همیشه جاودان و خاموش نشدنی است که باهدایت های داهیانه خود در نهضت الهی‌اش پایه‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و معمار کبیر انقلاب اسلامی شد وبه فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) «این انقلاب بی نام خمینی (ره) در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست.»

به درستی که خمینی روح خدا بود در کالبد زمان و روح خدا همیشه در دفتر خاطرات افتخارات ایران اسلامی و در قلوب میلیون ها عاشق شیفته وی و در حافظه ملت بزرگ ایران برای همیشه تاریخ، جاودانه خواهد ماند.

امسال پس از خلق حماسه بزرگ و شکوهمند سیاسی و پس از برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ایران اسلامی با آرمانهای والای انقلاب اسلامی و امام راحل در کنار مرقد مطهر آن حضرت، در روز یک شنبه ۱۴ خرداد و بهره‌مندی از بیانات ارزشمند و راهگشای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و نیز در سراسر کشور، با تکریم از مقام شامخ و رفیع آن روح بلند دوران با آرمانهای سترگ و اندیشه های تابناک ایشان پیوندی دوباره بندند.

ملت شریف و شهیدپرور ایران اسلامی در فردای چهاردهم خرداد؛ در پنجاه و چهارمین سالگرد قیام خونین یوم‌الله ۱۵ خرداد بار دیگر سند پایبندی خود را به راه، اندیشه و نهضت عظیم خمینی کبیر (ره) به نمایش گذاشته و میثاقی مجدد با امام و رهبری بسته و پیوند ناگسستنی میان امت و امام و ملت و ولایت را به اثبات می رسانند که اماما! راهت را تا آخرین نفس و قطره خون همچنان استوار ادامه خواهیم داد و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

این مراسم نیز در روز دوشنبه ۱۵ خرداد در سراسر کشور و در تهران به صورت ویژه در گلزار شهدای یوم‌الله ۱۵ خرداد( واقع در خیابان خاوران، میدان بسیج، بزرگراه امام رضا (ع)، پس از میدان ثامن الحجج از ساعت «۱۷:۳۰ تا ۱۹:۳۰» با حضور خیل کثیر عاشقان و فرزندان خمینی و مردم قدرشناس ایران اسلامی برگزار می شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان اطلاعیه فراخوان سراسری و دعوت عمومی خود، بار دیگر ضمن تسلیت ایام سوگواری ارتحال جانسوز امام خمینی (ره) و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا گلگون کفن قیام خونین یوم‌الله پانزدهم خرداد از ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی و عموم آحاد، اقشار و اصناف مختلف مردم فهیم دعوت می کند تا با حضور آگاهانه، پرشور و گسترده خود در ویژه مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد بار دیگر ضمن تجدید میثاق با امام و تجدید عهد با مقام معظم رهبری، پایبندی خود را به راه، اندیشه و نهضت عظیم خمینی کبیر به اثبات برسانند.

302/302

کد خبر: 784129

وب گردی

وب گردی