هشتمین برنامه «ماه تمام» ویژه نیمه خرداد روی آنتن می رود/اجرای محمد گلریز از ترانه های انقلابی

هشتمین برنامه «ماه تمام» با حضور حاج محمدرضا طالقانی، شنبه ۱۳ خرداد از شبکه ۲ پخش می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه دو، هشتمین برنامه «ماه تمام» در حالی روی آنتن می رود که مصادف با شب ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی(ره) است و به همین مناسبت میزبان مهمانانی همچون محمد گلریز، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، حاج محمدرضا طالقانی و حاج اکبر صالحی خواهد بود.

در این برنامه که با حال و هوای مناسبت های ۱۴ و ۱۵ خرداد از شبکه ۲ پخش می شود، محمد گلریز از خوانندگان انقلابی کشورمان ترانه هایی مناسب این فضا را برای حضار و بینندگان اجرا می کنند.

در بخش حضور مهمانان هم غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، جانباز هفتاد درصد هشت سال دفاع مقدس در شلمچه و نماینده مردم رشت در نهمین و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در حال حاضر عضو هیات علمی دانشگاه گیلان است در برنامه حضور خواهد داشت و از خاطرات زمان ارتحال امام خمینی(ره) و مبارزات انقلابی در دوران قبل از انقلاب مطالبی را بیان می کند.

از دیگر مهمانان برنامه ۱۳ خرداد می توان به حضور حاج محمدرضا طالقانی رییس سابق فدراسیون کشتی و محافظ ویژه حضرت امام خمینی(ره) و حاج اکبر صالحی از انقلابیون و بازماندگان حادثه ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ اشاره کرد.

«ماه تمام» با اجرای عبدالله روا با بخش های مختلفی همچون «تنفس»، «همسفر»، «دلدادگی»، «این مردم نازنین» و همچنین گفتگو با مهمانان و کارشناسان مختلف مهمان مخاطبان خواهد بود. «ماه تمام» علاوه بر میزبانی هنرمندان، بازیگران و خوانندگان مختلف، در بخش «جاودانه ها» نیز به تجلیل از چهره‌های ماندگار در حوزه های گوناگون می پردازد.

این برنامه کاری از گروه خانواده شبکه ۲ سیما و با مشارکت امور فرهنگی و اجتماعی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و مجموعه تفریحی ورزشی ارم سبز است که در ماه مبارک رمضان، هر شب حوالی ساعت ۲۳:۳۰ به مدت ۷۵ دقیقه مهمان مخاطبان خواهد بود. گلچینی از این برنامه هم روز بعد ساعت ۹ صبح پخش می‌شود.

دریافت و انتشار:سلیمی

500

کد خبر: 784135

وب گردی

وب گردی