کسب رتبه اول مسابقات هنرهای دستی توسط دبیرستان دخترانه سما

دانش آموزان دبیرستان دخترانه سما 2 دوره اول در مسابقات فرهنگی و هنری منطقه 5 آموزش و پرورش شهر تهران رتبه اول در رشته های مختلف هنرهای دستی و تجسمی بین مدارس دخترانه متوسطه اول را کسب کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در این مسابقات دانش آموزان دختر متوسطه اول در رشته های کار بر روی شیشه، جاجیم بافی، قلم زنی، گلیم بافی، طراحی با مداد، نقاشی زنگ روغن، نقاشی روی پارچه، عکاسی، خطکاشی شکسته، تابلوی برجسته ( پتینه) ، نقاشی با گواش و ... با هم به رقابت پرداختند که در نهایت دانش آموزان این واحد آموزشی سیده فرزانه ناجیان دانش آموز پایه هفتم در رشته نقاشی با گواش، ترانه رضایی و کیمیا کاوسی دانش آموزان پایه هشتم در رشته چاپ روی پارچه، فاطمه جلالی و ارنیکا ملاباقری دانش آموزان پایه هشتم در رشته تابلو برجسته(پتینه)، مونا خانی و نگار رضایی و ساناز گودرزی دانش آموزان پایه نهم در رشته کاشی شکسته حائز رتبه اول شدند. همچنین ارنیکا ملاباقری دانش آموز پایه هشتم به مرحله استانی راه یافت و توانست رتبه دوم در رشته تصویرسازی ترکیب مواد را بدست آورد.

گفتنی است تعداد 337 نفر از دانش آموزان مدارس دولتی و غیر دولتی در این مسابقات حضور داشتند.

کسب رتبه دوم در رشته ادبیات چهارمین جشنواره علمی پژوهشی پژوهش سراهای شهر تهران از دیگر خبرهای این واحد آموزشی بود.

چهارمین جشنواره علمی پژوهشی پژوهش سراهای شهر تهران در رشته های هنر، خلاقیت، سمینارهای علمی، برنامه نویسی، ادبیات در حالی به کار خود پایان داد که دانش آموز پایه هشتم این دبیرستان نگار اناری رتبه دوم ادبیات در بخش دلنوشته را از آن خود کرد.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی/انتشار: آخوندی

204/200

کد خبر: 784153

وب گردی

وب گردی