خانه احزاب: انقلابی بودن رجوع همیشگی به آرمان های امام خمینی(ره) است

خانه احزاب ایران با صدور بیانیه ای به مناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی، انقلابی بودن و انقلابی ماندن را نه یک شعار بلکه یک نقشه راه در برابر هجوم دشمنان دانسته و تاکید کرده است: انقلابی بودن رجوع همیشگی به آرمان های امام خمینی(ره) است.

به گزارش ایسکانیوز، در این بیانیه آمده است: بیست و هشت سال از عروج ملکوتی رهبرعظیم الشان مسلمین جهان و مقتدای شیعیان و آزادگان جهان و امید عدالت طلبان حضرت امام روح الله (ره) می گذرد.

دربیانیه خانه احزاب افزوده شده است: همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند، انقلاب اسلامی با نام امام خمینی در جهان شناخته شده است و هدایت های او بود که با توکل بر نیروی لایزال الهی به پشتوانه همت ملتی بزرگ، طومار رژیم شاهنشاهی را به هم پیچید و ایران اسلامی را به الگویی برای تمامی حق طلبان و عدالت خواهان در سراسر گیتی مبدل ساخت.
خانه احزاب در بیانیه خود ادامه داده است: انقلاب اسلامی ایران سالهاست،به عنوان یادگار آن امام عظیم الشأن چون خورشیدی درخشان در جهان نورافشانی می کند. امروز در سراسر عالم چشم همه آزادی خواهان و استکبارستیزان به انقلاب اسلامی ایران است.
در این بیانیه اضافه شده است: ما به عنوان ادامه دهندگان راه حضرت روح الله و وارث خون های پاک هزاران شهید گلگون کفن که برای اعتلای کلمه اسلام و حفظ ایران اسلامی سر بر آستان حضرت دوست سپردند، وظیفه ای بس سترگ بر دوش داریم.
خانه احزاب تاکید کرده است: امروز انقلابی بودن و انقلابی ماندن نه یک شعار بلکه یک نقشه راه در برابر هجوم دشمنان است. اگر هر مستکبری از شرق و غرب عالم بتواند ما را از مسیر صحیح انقلاب دور کند، ارزش های انقلابی مان را در نظر ما بی ارزش جلوه دهد و مفاهیمی همچون استکبارستیزی، عدالت طلبی، حق جویی، مبارزه با فساد و باندبازی و خدمت صادقانه و بی منت و نظایر آن را سست و بی ارزش نماید، آنگاه خواهند توانست که این میراث گرانبها را به بهایی ناچیز از دست ما خارج سازند.
در بیانیه خانه احزاب تصریح شده است: شکست این نقشه دشمن، راهی ندارد جز رجوع همیشگی به آرمان های امام راحل(ره)، انقلابی بودن، انقلابی ماندن و پیروی از وصایای امام راحل و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی.
در این بیانیه آمده است: امید آنکه همواره در مسیر روشن انقلاب گام برداریم و در آرزوی روزی بسر بریم که پرچم انقلاب اسلامی ایران به دستان مبارک صاحب اصلی اش حضرت امام عصر(عج) سپرده شود.
خانه احزاب ایران،با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذارجمهوری اسلامی، سالگرد رحلت جانگداز این عزیز راتسلیت گفته و از آحاد ملت عزیز و قدرشناس ایران دعوت کرده است تا با حضور پرشور در مراسم سالگرد عروج ملکوتی پیر جماران، بیعتی دوباره با آرمان های امام راحل(ره) و خلف صالح اش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بعمل آورند.

302/302

کد خبر: 784229

وب گردی

وب گردی