محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی سالگرد امام خمینی(ره)

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت های ترافیکی در مسیرهای منتهی به حرم مطهر امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور؛ با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی از ظهر امروز(یکشنبه 14 خردادماه) در اطراف حرم مطهر امام خمینی (ره) گفت: زائرانی که قصد عزیمت به سمت حرم مطهر را دارند به تابلوهای راهنمای مسیر و تذکرات پلیس توجه کنند.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور گفت: از ساعت 08:00 صبح امروز(یکشنبه) تا پایان مراسم و تخلیه کامل پارکینگ‌ها و معابر تردد تمامی وسایل باربری سنگین در مسیر جاده قدیم قم از سه راهی حسن آباد تا پل آزادگان و طول بزرگراه شهید هاشمی و بزرگراه شهید رجایی از پل آزادگان به جنوب تا جاده قدیم و بالعکس ممنوع است و این وسایل نقلیه می‌توانند از طریق جاده حسن آباد به جاده ساوه و آزادگان غرب و شرق و همچنین جهت تردد وسایل نقلیه سنگین به قم از طریق بزرگراه آزادگان به جاده ساوه و سلفچگان و در نهایت جاده قم تردد کنند.

سرهنگ رحمانی افزود: همچنین از ساعت 08:00 صبح امروز(یکشنبه) تا خاتمه مراسم و تخلیه کامل محدوده اطراف حرم و عادی شدن وضعیت معابر، تردد تمامی وسایل نقلیه سنگین و اتوبوس به استثنای وسایل نقلیه حامل زائران از بزرگراه شهید هاشمی حد فاصل پل شهید صنیع خانی تا بهشت زهرا(س) و از سه راهی باقرشهر تا بزرگراه خلیج فارس (تهران – قم) ممنوع است و از ساعت 13:00 در مسیر جنوب به شمال آزادراه قم–تهران به استثنای اتوبوس‌های زائران قم – اصفهان و مرکزی اعمال محدودیت شده و خودرو‌ها ازپل حسن آباد به سمت جاده قدیم قم و در نهایت تهران ادامه مسیر خواهند داد.

وی تصریح کرد: تردد وسایل نقلیه سبک در آزادراه تهران – قم شمال به جنوب حد فاصل پل شهید کاظمی تا عوارضی تهران – قم مجاز است و محدودیتی اعمال نخواهد شد. همچنین خودروهای عبوری به مسیر جاده قدیم قم هدایت خواهند شد. علاوه بر آن تاکسی های فرودگاه امام خمینی (ره) باید در طول اجرای محدودیت ترافیکی مراسم ارتحال امام خمینی (ره) از مسیر آزادراه تهران – ساوه تردد کنند.

دریافت کننده:زهرا پورعادل

703

کد خبر: 784242

وب گردی

وب گردی