آماده باش ۴۰۰ نیروی اورژانس به همراه ۲۲۰ دستگاه آمبولانس برای مراسم ارتحال

رئیس اورژانس تهران گفت: مراسم ارتحال را با حضور ۴۰۰ پرسنل و ۲۲۰ دستگاه آمبولانس مجهز پوشش امدادی می‌دهیم.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از میزان، اسدالله موسوی با اشاره به استقرار اورژانس تهران در حرم مطهر و اطراف آن گفت: برای مراسم پرشکوه تجدید میثاق دوباره مردم با آرمان‌های امام راحل در بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ایشان، اورژانس با آمادگی کامل و آماده‌باش تمام پایگاه‌های سطح شهر تهران از ساعت ۸ صبح امروز در حرم مطهر مستقر شده است.

وی با بیان اینکه نیروهای اورژانس تا تخلیه کامل حرم و پایان مراسم در مناطقی که از پیش تعیین شده است مستقر هستند، گفت: برای مراسم امروز ۲۲۰ دستگاه آمبولانس مجهز، ۶ دستگاه اتوبوس آمبولانس،۱۲ دستگاه موتورلانس و ۲ دستگاه ATV و ۸ خودروی فرماندهی در حرم و اطراف حرم مستقر هستند.

به گفته رئیس اورژانس تهران برای ارتباطات بهتر یک خودروی ارتباطات و دیسپج در حرم مستقر خواهد بود، این در حالی است که درمانگاه‌های سیار در قالب چادرهای امدادی به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

موسوی از حضور ۴۰۰ پرسنل اورژانس در قالب پزشک و تکنسین خبر داد و افزود: این تعداد نیرو در قالب اکیپ‌های تعیین شده برای امدادرسانی احتمالی مستقر خواهند بود. از زائران می‌خواهیم در صورتی‌که دچار مشکل شدندبا شماره تلفن ۱۱۵ تماس گرفته یا به تکنسین‌های اورژانس که در حرم و اطراف آن مستقر هستند مراجعه کنند. نیروهای اورژانس برای مراسم امروز در آماده‌باش کامل هستند.

دریافت کننده:زهرا پورعادل

703

کد خبر: 784250

وب گردی

وب گردی