فضاهای مجازی نقش خوبی در معرفی جاذبه‌های تاریخی دارد

بهره‌بردار حمام تاریخی گپ لرستان، گفت: فضاهای مجازی نقش خوبی در معرفی جاذبه‌های تاریخی داشته و حمام «گپ» لرستان نیز از این ظرفیت‌ها برای معرفی خدمات خود بهره برده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی صندوق حفظ و احیا؛ احسان ناصر بیان کرد: با توجه به اینکه موقعیت جغرافیای حمام گپ در نقشه های گوگل ثبت شده است، بدون هیچ کمپین تبلیغاتی نوروز امسال میزبان ۱۰۰۰ نفراز گردشگران و علاقمندان به بناهای تاریخی بودیم.

وی تاکید کرد: در صورتی که خدماتی را که ما پیش از راه اندازی مجموعه مد نظر داشته‌ایم به طور کامل تحقق یابد این بنا به قطب گردشگری استان تبدیل خواهد شد.

ناصر یکی از فرصت‌های معرفی جاذبه‌های تاریخی کشور را فضاهای مجازی دانست و افزود: فضاهای مجازی نقش خوبی در معرفی جاذبه‌های تاریخی داشته که حمام «گپ» لرستان نیز از این ظرفیت‌ها برای معرفی خدمات خود بهره می‌برد.

این سرمایه‌گذار بخش خصوصی ادامه داد: با توجه به سیاست‌های حمایتی صندوق احیاء و نظارت‌های صحیح بر بناها و تمهیداتی که انجام شد، استقبال خوب گردشگران شامل سفرا، مدیران داخلی و خارجی را شاهد بودیم.

وی افزود: در این دو ماه پس از راه‌اندازی حمام گپ بسیاری از تورهایی که قبلا در خرم‌آباد توقف نداشته‌اند اکنون با هماهنگی قبلی ساعاتی را برای توقف و بازدید و صرف نهار در این مجوعه تاریخی برنامه‌ریزی می‌کنند.

ناصر با اشاره به نبود تبلیغات گسترده برای حمام تاریخی گپ، دلیل استقبالِ خوب از این مجموعه را خود گردشگرانی دانست که از این مجموعه بازدید کرده‌اند و افزود: بافت قدیمی که حمام گپ در آن واقع شده با وجود تهدیداتی و چالش‌هایی که در آن وجود داشته به گفته‌ی خود اهالی منطقه پس از افتتاح حمام گپ، ان‌ موارد به حداقل رسیده‌اند.

دریافت: بخشی پور/

502

کد خبر: 784266

وب گردی

وب گردی