حضور گسترده مردم در آیین سالگرد ارتحال امام/ شبستان حرم مطهر مملو از جمعیت است

مراسم بیست و هشتمین سالگرد معمار کبیر انقلاب اسلامی همچون سال های گذشته با حضور پرشور مردم در حرم امام خمینی(ره) در حال برگزاری است، حضور گسترده مردم دراین مراسم به نحوی است که شبستان اصلی حرم مطهر مملو از جمعیت است.

به گزارش ایسکانیوز، مراسم بیست و هشتمین سالگرد معمار کبیر انقلاب اسلامی همچون سال های گذشته با حضور پرشور مردم در حرم امام خمینی(ره) در حال برگزاری است، حضور گسترده مردم دراین مراسم به نحوی است که شبستان اصلی حرم مطهر مملو از جمعیت است.

بنا به این گزارش از ساعت ها قبل مردم روزه دار با حضور در صحن های مطهر امام خمینی(ره) به مراسم عزاداری و نوحه سرایی پرداختند ضمن اینکه بسیاری از مردم به صورت هیات عزاداری و با دردست داشتن تمثال حضرت امام و رهبری درحال ورود به صحن های مطهر امام هستند.

با توجه به شدت آفتاب بسیاری از مردم با دردست داشتن چتر و سایروسایل در حال راهپیمایی هستند و با تمهیدات از قبل پیش بینی شده بیشتر صحن های حرم مطهر برای تسهیل عزاداران مسقف شده است.

حضور گسترده مردم به نحوی است که شبستان حرم مطهر امام راحل مملو از جمعیت است و بسیاری از مردم و زایران شرکت کننده دراین مراسم در محوطه بیرون شبستان حرم مطهر مستقر شده اند.

شرکت کنندگان دراین مراسم که مشتاق شنیدن فرمایشان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند با سردادن شعارهایی ضمن تجدید میثاق با امام راحل ، حمایت و پشتیبانی قاطع خود از انقلاب و رهبری را اعلام کردند.

این مراسم راس ساعت 18 با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد.

هم اکنون رهبر معظم انقلاب اسلامی در جایگاه ویژه در صحن حرم مطهر رهبر کبیر انقلاب اسلامی قرار دارند و در حال سخنرانی هستند.

در حاشیه بیست و هشتمین سالگرد رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی نیروهای امدادی اورژانس ، هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل تامین اجتماعی استان تهران با برپایی درمانگاههای سیار مشغول ارائه خدمات درمانی به زائران هستند.

گفتنی است بسیاری از عکاسان و خبرنگاران داخلی و خارجی نیز در حال تهیه گزارش و ثبت تصویر از این مراسم هستند.

خبرنگار:درخشان

کد خبر: 784330

وب گردی

وب گردی