فرهنگی: در عمل به محورهای وصیتنامه امام(ره) همت جدی داشته باشیم

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: وصیت‌نامه امام(ره) با وجود آرمان‌های الهی‌اش موجب پیشرفت انقلاب اسلامی شد.

به گزارش ایسکانیوز، محمد حسین فرهنگی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار داشت: وصیت نامه‌ امام خمینی(ره) وصیت نامه‌ای عادی نیست که فقط به موارد شخصی پرداخته شود، بلکه در این وصیت نامه‌ با ارزش به آرمان‌هایی که موجب پیروزی انقلاب شده بود، پرداخته شده است.

وی با اشاره به این‌که «وصیت نامه‌ امام (ره) از محورهای جداگانه‌ای تشکیل شده است و ضرورت دارد به هریک از این محورها جداگانه پرداخت شو» ادامه داد: پیام اصلی وصیت امام خمینی (ره) ایجاد کشوری مستقل و مبتنی بر آرمان‌های الهی بوده است.

وی تاکید کرد: شایسته است تمامی دستاوردهایی که در سایه‌ این وصیت‌نامه بدست آمده و صدها انسانی که در راه پیروزی انقلاب اسلامی به شهادت رسیده‌اند، حفظ شود، باید اصلی ترین وظیفه‌ خود را که حفظ این دستاوردهاست، به انجام برسانیم و در عمل به محورهای وصیتنامه امام(ره) همواره همت جدی داشته باشیم.

این نماینده مجلس با اشاره به دستاوردهای وصیت امام خمینی (ره) تاکید کرد: دستاوردهایی که به حفظ منزلت و نظام، دقت در محتوا و مجموعه ارزش‌هایی که انقلاب اسلامی برای تداوم و شکل گیری آن بوجود آمده است، باید از هرگونه آسیب حفظ شوند.

وی در ادامه با بیان این‌که «امام خمینی (ره) شخصیتی بی نظیر در تاریخ معاصر بوده است»، عنوان کرد:امام خمینی (ره) شخصیتی بی‌همتا از نظر تفکر دینی و رهبری اجتماعی و سیاسی در تاریخ بوده است که پیروزی انقلاب اسلامی را برای مردم ایران به ارمغان آورد.فردی که دیگر در تاریخ تکرار نشدنی است و شخصیتی مانند ایشان در این جهان وجود نخواهد داشت.

302/302

کد خبر: 784340

وب گردی

وب گردی