نیسان میکرا مدل 2017 وارد بازار می شود

در حالی که بازارهای بین المللی به نسل پنجم نیسان میکرا خوش آمد گفته اند، بازار هند فعلا با مدل قدیمی تر این خودرو ادامه می دهد که تنها کمی به روز شده است.

به گزارش ایسکانیوز، نیسان اعلام کرده است که نیسان میکرا 2017 را روز 2 ژوئن در بازار این کشور معرفی خواهد کرد.

به روز رسانی مدل 2017 این خودرو تغییر طراحی به همراه نداشته و تنها به اصلاح تجهیزات و ویژگی ها و احتمالا کاهش قیمت مرتبط خواهد بود. مدل نسل چهارم این خودرو در سال 2013 فیس لیفت شده است. تغییرات برنامه ریزی شده برای مدل سال این خودرو از تویت های اخیر نیسان و گزارش رسانه های اجتماعی جمع آوری شده است.

نیسان در رسانه های اجتماعی در مورد ویژگی های تکنولوژیک نیسان میکرا 2017 صحبت کرده که حاکی از برنامه تلفن هوشمند جدیدی است که می تواند مسیریابی GPS و خدمات هشداری را ارائه دهد. در پست دیگری از این خودروساز گفته شده که این مدل جدید می تواند باران را حس کند که همین امر نشان دهنده تعبیه برف پاک کن های حساس به باران در مدل 2017 آن است.

نیسان میکرا اکنون با موتور 1.2 لیتری سه سیلندر بنزینی با قدرت 77 اسب بخار و گشتاور 104 نیوتون متر متصل به گیربکس CVT و 1.5 لیتری دیزلی با قدرت 64 اسب بخار و گشتاور 160 نیوتون متر متصل به گیربکس دستی پنج سرعته عرضه می شود.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:

کد خبر: 784362

وب گردی

وب گردی