مانور تجمل‌گرایی مسؤولان خیانت به ملت است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مانور تجمل‌گرایی مسئولان خیانت به ملت است.

به گزارش ایسکانیوز، سید حسین نقوی حسینی در مراسم بیست و هشتمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) در محل مصلای امام شهر یاسوج اظهار کرد: وقتی به کشورهای مختلف سفر می‌کنیم عزت ایران اسلامی را بیشتر می‌بینیم و حس می‌کنیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: آن‌ها چنان از عظمت ملت ایران می‌گویند که به عزت خود می‌بالیم.

وی گفت: رئیس مجلس سنای فرانسه این‌گونه به من گفت که آیا می‌دانید شما چه ملتی هستید شما همان ملتی هستید که هنوز فرانسه‌ای وجود نداشت و ما مرز و تمدنی نداشتیم ایرانی‌ها مجلس و دولت داشتند.

نقوی حسینی افزود: بازرسان آژانس برای بازدید فردو آمده بودند که 5 بار از من سوال کردند که آیا این کار خود ایرانی‌هاست و وقتی قسمت‌های دیگر را دیدند باور نمی‌کردند که ملت ایران خودشان این‌ها را ساخته‌اند.

وی گفت: امروز ملت ما در اوج عزت و افتخاری است که امام آن را بنا گذاشت حرکت بزرگ در این کشور را امام آغاز کرد و قبل از آن هم علمایی مانند شیخ فضل‌الله بنیان‌گذار آن بودند.

نقوی حسینی تصریح کرد: در این کشور اتفاقاتی از گذشته افتاده است و اینکه چه کسی یادگار چه کسی است ملاک نیست بلکه به روش و سیره است و به گوشت و پوست نیست همانند فرزند شیخ فضل‌الله نوری که پای دار پدر کف می‌زند.

وی گفت: امام از همه چیز برید و به پول و لشکر و این چیزها اکتفا نکرد و تنها به خدا تکیه کرد و منبع قدرت پیش او خدا بود و انقلاب این‌گونه پیروز شد و عامل دیگر این بود که به ملت تکیه کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: خیلی‌ها با تابلوهای زیبا آمدند و نتوانستند ملت را جذب کنند و سرنوشت آن‌ها را دیدیم اما امام به مردم تکیه کرد و چقدر به امام تاکید شد که مبارزه چریکی و زیرزمینی شود که امام قبول نکرد و گفت بروید مساجد و روحانیت را تقویت کنید.

وی گفت: توطئه‌ها آغاز شد و ملت ایستاد و آن‌ها را از بین برد و دشمن برای انتقام‌گیری حرکت‌های تروریستی درست کردند و 17 هزار نفر از رئیس‌جمهور و معلم و طلبه و کشاورز ترور شدند.

نقوی حسینی گفت: به یکی از رهبران کشورهای اروپایی گفتم شما که ادعای مبارزه با تروریزم می‌کنید اکنون مسعود رجوی و مریم رجوی کجا هستند و تروریست‌ها در کنار پایتخت فرانسه چه می‌کنند و چه کسی به آن ها پول و سالن تشریفات و اسلحه می‌دهد.

وی افزود: آقای کلاهی در پاریس چه می‌کند و کشمیری که کیف تی‌ان‌تی را در ساختمان نخست وزیری گذاشت و در فرانسه علنا گفت ما آدم کشتیم پس آن‌ها در فرانسه چه می‌کنند و بعد هم فتنه جنگ تحمیلی که 8 سال همه پشت صدام آمدند.

نقوی حسینی افزود: همه دنیا پشت صدام ایستاد و وقتی در 31 شهریور 59 با 200 خبرنگار مصاحبه کرد و گفت یک هفته دیگر در تهران با شما مصاحبه می‌کنم به سلاح شیمایی آلمانی و میراژ فرانسوی و تانک شوروی تکیه کرده بود.

وی گفت: مردم پای انقلاب ایستادند و بعد از آن فتنه برجام و فتنه 88 و دیگر فتنه‌ها ادامه دارد و انقلاب در مقابل آن‌ها مستحکم ایستاده و امروز انقلاب امام همه را جذب کرده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی افزود: به خودم و همه مسوولان عرض می‌کنم که مراقب انقلاب باشیم و فکر کنیم که چرا امام از کسی نمی‌ترسید و چرا امام این قدر مستحکم بود چون امام از دنیا برید و در صحیفه نور و در بیش از 100 جا به ما توصیه کردند که ساده‌زیستی را فراموش نکنید و از رفاه و تجمل پرهیز کنید و فرمودند ای مسوولان اگر به رفاه روی بیاورید مردم بدتر از حکومت شاه به شما می‌کنند.

وی گفت: این جمله امام است که می‌گوید من یک موی کوخ‌نشینان را به همه کاخ‌نشینان نمی‌دهم و تنها دارایی خود را به کمیته امداد برای فقرا می‌دهد و بیانات او لرزه به بدن استکبار می‌انداخت.

وی افزود: امام هیچ چیز نداشت و امروز تجمل‌گرایی و رفاه زدگی افت انقلاب است و مردم به ما پشت می‌کنند و هر کس در راه تجمل‌گرایی قدم بردارد خائن به انقلاب است در هر سطحی که باشد.

نقوی حسینی خاطرنشان کرد: امام می‌فرماید اگر رئیس‌جمهور و مسوولان کاخ نشین شدند فاتحه انقلاب خوانده می‌شود و لذا یادگار امام بودن که به نام نیست بلکه به پیروی از راه امام است.

وی گفت: یکی از سایت‌ها منزل مسوولان را در دهه شصت با سال 96 در کنار هم قرار داده است که این مدت چه اتفاقی افتاده، بنابراین مانور تجمل‌گرایی خیانت به انقلاب است.

301/300

کد خبر: 784390

وب گردی

وب گردی