تصویر خودرو تسلا مدل ۳ رونمایی شد

پس از ماه‌ها سکوت خبری به نظر می‌رسد تولید سدان رده متوسط تسلا با نام مدل ۳، مراحل پایانی پیش‌تولید خود را سپری می‌کند است.

به گزارش ایسکانیوز، تصاویر لو رفته از تست خیابانی خودروی جدید تسلا، نشان می‌دهند که این مدل همخوانی زیادی با آنچه پیش‌بینی می‌شد دارد و در حال تست جاده‌ای همراه با بی‌ام‌و سری۳۳ است.

تصاویر گویای شباهت بسیار زیاد نسخه نهایی تسلا ۳ با مدل مفهومی است که سال گذشته ارائه شد. جلو پنجره با ردیف‌های راه‌راه کمتر، انحنای بیشتر عقب خودرو همراه با بدنه کروم که در مجموع، طراحی خاص محصولات موجود در خط تولید تسلا، به‌وضوح در این خودرو نمایان است.

با نگاه به داخل خودرو ، نمای کلی داشبورد و قسمت مرکزی خودرو تا حدودی مشخص است. درست همانند مدل مفهومی، به‌جای استفاده از عقربه‌های جلو داشبورد برای نمایش سرعت و دور موتور، تمامی پنل‌های کنترلی خودرو در قسمت وسط قرار داده شده است. چیدمان صفحه نمایش نیز بر خلاف مدل‌های S و X تسلا که عمودی بودند، افقی شده است.

سیستم قوای محرکه و انتقال قدرت خودرو همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد؛ اما طبق شواهد به نظر می‌رسد که مدل ۳، قابلیت طی مسافت حداقل ۳۴۶ کیلومتری را دارا خواهد بود. هرچند استفاده از سیستم‌های نیرومحرکه قوی‌تر می‌تواند این رقم را به ۴۸۰ کیلومتر نیز برساند.

نسخه چهارچرخ محرک این خودرو احتمالا مدتی بعد از رونمایی رسمی مدل پایه همراه با سیستم رانندگی محبوب Ludicrous، عرضه خواهد شد.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:

کد خبر: 784518

وب گردی

وب گردی