شمیم رمضان در بهار قرآنِ دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان

همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، مجموعه‌ای از برنامه‌های قرآنی با محوریت تفسیر سوره حمد و مسابقات قرآنی با حضور کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در حال برگزاری است.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر داود داداش نژاد، معاون دانشجویی و فرهنگی واحد دامغان با اعلام این خبر گفت: رمضان موهبتی الهی و فرصتی مغتنم برای سازندگی روح و روان و اندیشه و تعالی تفکر و معنویت است که باید با پوشش قرآنی آراسته شود.

داداش نژاد مجموعه برنامه‌های رمضان 96 واحد دامغان را با محوریت تفسیر سوره مبارکه حمد، قرآنی توصیف کرد و گفت: برنامه‌های سال جاری، متنوع طراحی شده و تلاش کرده‌ایم گروه هدف از زمینه‌های قرآنی برنامه‌ها برخوردار شوند بنابراین کارگاه تفسیر سوره حمد هر روز بعد از نماز ظهر و عصر برگزار می‌شود و بلافاصله جلسات جزخوانی قرآن کریم را داریم که در سال جاری خواهران نیز از فرصت تلاوت استفاده می‌کنند و مخاطبان با احکام رمضان نیز در قالب پرسش و پاسخ مسائل مذهبی آشنا می‌شوند.

داداش نژاد افزود: مسابقات قرآنی، برنامه‌ای مناسب برای یادگیری آموزه‌های دینی است و رمضان فرصتی مناسب است تا زمینه آشنایی با زندگی پیامبر اکرم(ص)، احکام و ادعیه و کلیات قرآن کریم در این قالب فراهم آید.

معاون دانشجویی فرهنگی به برگزاری جشن تکلیف و مسابقه نقاشی ویژه خردسالان اشاره کرد و گفت: جشن ولادت امام حسن مجتبی (ع) نیز با حضور کارمندان و استادان، مقارن با نیمه رمضان برگزار خواهد شد و مراسم احیا نیز همچون سال‌های گذشته در جوار شهدا گمنام دانشگاه برگزار می‌شود.

داداش نژاد افزود: به مناسبت سالروز رحلت حضرت امام راحل(ره)، محفل انس با قرآن کریم نیز عصر روز چهارشنبه 17 خرداد ماه در محل مسجد الغدیر دانشگاه برگزار خواهد شد.

200

کد خبر: 784563

وب گردی

وب گردی