قیمت گوشت به ۵۱ هزار تومان رسید!

رئیس انجمن صنفی گاوداران گفت: با این وجود نرخ هر کیلو لاشه ۲۵ هزار تومان است که با احتساب هزینه‌های حمل و نقل، کشتار و سود مغازه دار با قیمت ۳۴ الی ۳۵ هزار تومان باید به مصرف کننده عرضه شود، این درحالی است که هر کیلو گوشت با نرخ ۵۱ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

به گزارش ایسکانیـوز، احمد مقدسی با اشاره به تأثیر شیوع تب کریمه کنگو در قیمت گوشت در بازار افزود: مافیای گوشت با شایعاتی مبنی بر تب کریمه کنگو به دنبال واردات گوشت هستند.

به گفته وی با توجه به نوسانات شدید قیمت گوشت و عدم کنترل فاصله تولید تا مصرف، سودجویان از این طریق قصد ضربه به تولید داخل را دارند.

مقدسی با بیان اینکه برخی افراد با واردات قصد نابودی تولید داخل را دارند، اظهار کرد: سازمان حمایت کجاست که باید پاسخگو باشد و جلوی واسطه گری‌ها را بگیرد، این در حالی است که به اندازه نیاز گوشت در کشور وجود دارد.

رئیس انجمن صنفی گاوداران با اشاره به اینکه حداکثر نرخ هر کیلو گوساله نر ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان است، افزود: با این وجود نرخ هر کیلو لاشه ۲۵ هزار تومان است که با احتساب هزینه‌های حمل و نقل، کشتار و سود مغازه دار با قیمت ۳۴ الی ۳۵ هزار تومان باید به مصرف کننده عرضه شود، این درحالی است که هر کیلو گوشت با نرخ ۵۱ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:

کد خبر: 784590

وب گردی

وب گردی