سیاری: به قهرمانی جهان می‌اندیشم

وب سایت رسمی فدراسیون جهانی بسکتبال با ویلچر، گفت‌وگویی با محمدحسن سیاری، ملی‌پوش تیم جوانان زیر 23 سال کشورمان انجام داده است.

به گزارش ایسکانیوز، در مقدمه این گفت‌وگو آمده است: تیم ایران برای دومین بار در مسابقات قهرمانی جوانان جهان شرکت می‌کند و در دور پیشین این مسابقات که 4 سال پیش و به میزبانی ترکیه برگزار شد، به عنوان پنجم جهان دست یافت.

وب سایت فدراسیون جهانی بسکتبال با ویلچر در ادامه افزوده است: به نظر می‌رسد تیم جوانان زیر 23 سال ایران پس از مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه که در بانکوک برگزار شد، پیشرفت قابل توجهی داشته و از وجود بازیکنانی مانند محمدحسن سیاری که از مهره‌های کلیدی تیم است و همانند یک بازیکن پنج ستاره در مسابقات ظاهر شد، بهره می‌برد؛ این بازیکن توانست امتیاز آورترین بازیکن برای تیمش باشد.

سیاری، ملی‌پوش 20 ساله کشورمان، در خصوص فعالیتش در رشته بسکتبال با ویلچر به وب سایت IWBF گفت: در حال حاضر به عنوان لژیونر در تیم شهرداری ازمیر ترکیه حضور دارم. در اراک متولد شدم و از 13 سالگی در این رشته فعالیت می‌کنم.

وی افزود: پیش از اعزام به مسابقات جهانی جوانان کانادا، چند مرحله اردوی آمادگی برای تیم تدارک دیده شد و در تلاش هستم تا بهترین عملکردم را در این مسابقات به نمایش بگذارم. هدف تیم ما رسیدن به بهترین نتیجه است و امیدوارم بتوانیم به عنوان قهرمانی جهان دست پیدا کنیم.

سیاری در پاسخ به این سوال که دوست دارد چه تیم‌هایی را شکست دهد، افزود: کانادا، آلمان، ترکیه و استرالیا، تیم‌هایی هستند که دوست دارم حتما مقابل آنها به پیروزی دست پیدا کنیم.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان زیر 23 سال کشورمان برای شرکت در مسابقات جوانان جهان، 15 خرداد عازم کانادا شد؛ این رقابت‌ها در مرحله گروهی از پنجشنبه، 18 خرداد ماه در تورنتو آغاز می‌شود.

رقابت‌های جهانی کانادا در دو گروه 6 تیمی برگزار می‌شود که تیم ملی کشورمان در گروه یک با تیم‌های استرالیا، ترکیه، کانادا، برزیل و ایتالیا مسابقات مرحله گروهی را برگزار می‌کند. در گروه دوم نیز تیم‌های انگلستان، ژاپن، آمریکا، فرانسه، آلمان و آفریقای جنوبی حضور دارند.

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده:

604

کد خبر: 784647

وب گردی

وب گردی