کمپین سبک زندگی قرآنی در خراسان‌جنوبی راه‌اندازی شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی از راه‌اندازی کمپین سبک زندگی قرآنی با همکاری دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در استان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز،حجت‌الاسلام و المسلمین منصور هاشمی هدف از اجرای این طرح را اقدامی در راستای سبک زندگی بر پایه تأکیدات اسلام وکلام وحی عنوان کرد.

وی افزود: عبارت‌ها و پیام‌های جذاب توسط طرحان مطرح کشوری از محتوای آیات قرآنی در قالب طرح‌های مفهومی استخراج و با طراحی زیبا و گرافیک جذاب در قالب بیلبوردهای نمایشی در معابر سطح شهرهای استان نصب می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی با توضیح اینکه باید با الهام از این آیات و روایات، سبک زندگی سالم را در جامعه نهادینه کرد، گفت: مصرف گرایی، اشرافی‌گری، گرایش به تجمل و خود نمایی از مظاهر مفسده انگیز سبک زندگی غربی است.

هاشمی به کمپین بزرگ سبک زندگی قرآنی اشاره کرد و گفت: این طرح در سازمان اوقاف و امور خیریه کشور راه‌اندازی و همزمان در خراسان‌جنوبی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان با همکاری دفتر استانی سازمان فضای مجازی خراسان‌جنوبی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خبرگزاری قرآنی ایکنا در خراسان‌جنوبی راه‌اندازی شده است.

وی همچنین از نصب 8 بنر بزرگ در سطح شهر در مرکز استان خبر داد و گفت: بنرهای مفهومی سبک زندگی قرآنی با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی در 8 بیلبورد بزرگ در مرکز استان نصب می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی، از راه‌اندازی کانال و گروه تلگرامی در فضای مجازی برای پیوستن به این کمپین خبر داد و خواستار همکاری مردم و مسئولان در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و سبک زندگی اسلامی شد.

هاشمی ادامه داد: عکس نوشت قرآنی، اینفوگرافی، کلیپ‌های قرآنی و تولید محتوا در خصوص مباحث سبک زندگی قرآنی و تولید خبر و مصاحبه از برنامه‌های مهم این کمپین است.

وی با بیان اینکه دشمنان باتمام توان و ابزارهای خود تلاش می‌کنند جامعه را از معنویت خالی کنند، افزود: سرمایه‌گذاری دشمنان برای به انحراف کشاندن جامعه اسلامی و تلاش آن‌ها برای از بین بردن ریشه‌های ایمان و معنویت در بین نسل جوان و خانواده‌های ما هر روز ابعاد گسترده‌تری پیدا می‌کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه ترویج و نهادینه کردن سبک زندگی قرآنی بهترین راه مقابله با نفوذ بیش از پیش اندیشه‌های مادی‌گرایانه غرب در جامعه است، تصریح کرد: فرهنگ رها شده غرب به دنبال از بین بردن بنیان‌های خانواده به عنوان اصلی‌ترین نهاد جامعه اسلامی است.

هاشمی، برنامه‌ریزی برای مقابله با هجمه‌های دشمن در خصوص سبک زندگی را بسیار مهم دانست و افزود: طرح سبک زندگی صحیح قرآنی بهترین ابزار در این مسیر است که باید توجه ویژه داشت.

وی ادامه داد: ارزش‌ها و احکام دینی و معنوی سعادت بخش و فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی می‌تواند بهترین ظرفیت در راستای پیشرفت جامعه باشد.

منتشرکننده:امین محمودی نیا

کد خبر: 784662

وب گردی

وب گردی