شاهین طبع: فصل سخت ولی شیرینی را گذراندیم

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام گفت: سطح مسابقات امسال نسبت به سال های گذشته باکیفیت تر بود و همین مساله سبب شد لیگ برای کادرفنی و بازیکنان هم جذاب تر باشد.

مهران شاهین طبع در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در خصوص سطح لیگ امسال گفت: سطح مسابقات امسال نسبت به سال های گذشته باکیفیت تر بود. اوایل فصل به تیم ها به دلایل اقتصادی و مشکلات مالی که پیش رو داشتند قوی ظاهر نشدند اما هرچه به پایان لیگ نزدیک شدیم مسابقات قابل قبول تر شد. این فصل را بسیار سخت پشت سر گذاشتیم زیرا مسابقات بسیار فشرده دنبال شد و از سوی دیگر نیز شرکت در مسابقات قهرمانی غرب آسیا نیز به تیم فشار آورد و بازیکنان تا حدودی خسته شدند.

وی ادامه داد: تیم هایی مثل پتروشیمی، دانشگاه آزاد اسلامی و... با ارائه بازی خوب و حرفه ای با وجود همه مشکلات مالی که تیم ها داشتند، کیفیت لیگ را بالا بردند. پالایش نفت آبادان در دو سال اخیر سرمایه گذاری خوبی داشته و برابر ما نیز بسیار قوی نشان داد ولی ما در بازی سوم هماهنگ تر نشان دادیم. در کار دفاعی با نظم تر از دو بازی گذشته ظاهر شدیم و این مهم در قهرمانی ما تاثیر زیادی داشت.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام در خصوص آینده اش در تیم پتروشیمی بندر امام گفت: هنوز هیچ مذاکره ای در خصوص تمدید قرارداد با مدیران پتروشیمی بندر امام نداشته ام و مدیران این باشگاه باید برای آینده تصمیم گیری کنند. قصد دارم در این تیم بمانم، مسوولان پتروشیمی با وجود همه مشکلات مالی اما با برنامه ریزی عمل می کنند و همین امر مرا مجاب به تمدید با این تیم کند.

خبرنگار: صدف خالقی

602

کد خبر: 784719

وب گردی

وب گردی