انتصاب روسای انجمن های 4 رشته ورزشی فدراسیون وزرش های دانشگاهی

دکتر محمد رضا دهخدا، رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی با صدور احکام جداگانه ای، روسای انجمن های ۴ رشته ورزشی این فدراسیون را منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر دهخدا روسای انجمن های ووشو، جودو، شمشیر بازی و تیراندازی با کمان فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی را منصوب کرد.

دکتر فضل الله با قرزاده به عنوان رئیس انجمن شمشیر بازی، دکتر پدرام میرزایی به عنوان رئیس انجمن جودو، خانم مینودخت میرحیدر به عنوان رئیس انجمن تیراندازی با کمان و حسین اوجاقی به عنوان رئیس انجمن ووشو فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی منصوب شدند.

دکتر باقرزاده عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و رئیس فدراسیون شمشیر بازی بوده ودکتر پدرام میرزایی عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور مرکز است و اوجاقی نیز در حال حاضر دانشجوی دوره دکترای رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی می باشد.

در احکام دکتر دهخدا خطاب به روسای انجمن های ووشو، جودو، شمشیر بازی و تیراندازی با کمان فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی آمده است:

«نظر به اهمیت و جایگاه ورزش دانشجویی و تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم تا تاریخ ۱۷/‏۱۲/‏۹۸‬ به سمت رئیس انجمن فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره مندی از ظرفیت های دانشگاهی و مشارکت وهمفکری با متخصصین و کارشناسان و جلب همکاری فدراسیون ذیربط شاهد گسترش و ارتقای این رشته ورزشی در دانشگاه های کشور باشیم.»

200/204

کد خبر: 784830

وب گردی

وب گردی