جلسه هماهنگی رقابت های فوتبال و فوتسال دانشجویان آسیا برگزار شد

جلسه هماهنگی اعزام تیم فوتبال و فوتسال دانشجویان برای شرکت در رقابت های دانشجویان آسیا در محل فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، برای هماهنگی شرکت تیم های فوتبال و فوتسال دانشجویان برای شرکت در مسابقات دانشجویان آسیا، جلسه انجمن فوتبال فدراسیون با حضور دکتر محمد دادگان رئیس انجمن فوتبال فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی در خصوص چگونگی تشکیل تیم ها و نحوی گزینش و اردوهای انتخابی برگزار شد.

در این نشست، که دکتر علیزاده نایب رئیس، بشیریان دبیر کل فدراسیون، دکتر نصیر زاده مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور، مقدم منش رئیس اداره تربیت بدنی وزارت بهداشت و مسیحا معاون اداره کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان نیز حضور داشتند، بشیریان در سخنانی با اشاره به کسب نتایج خوب ادوار گذشته و نتایج ارزشمند تیم های فوتبال و فوتسال دانشجویان کشور، ابراز امیدواری کرد، بتوانیم با یک ماهنگی و انسجام لازم تیم های خوبی تشکیل داده و به این رقابت ها اعزام کنیم.

در ادامه جلسه و پس از ارائه نظرات در خصوص چهارمین دوره رقابت های فوتبال دانشگاه های آسیا، با توجه به اعلام آماد گی وزارت علوم و دانشگاه پیام نور، مقرر شد یک تیم ازدانشگاه های وزارت علوم و یک تیم از دانشگاه پیام نور به نمایندگی از کشورمان به این رقابت ها اعزام شوند.

درباره سومین دوره مسابقات فوتسال دانشجویان آسیا که شهریور سال جاری در کشور چین برگزار می شود، مقرر شد تیم ملی دانشجویان تشکیل و به این رقابت ها اعزام شود و اولین مرحله اردوی انتخابی نیز نیمه دوم تیر برگزار شود.

چهارمین دوره رقابت های فوتبال دانشگاه های آسیا و سومین دوره مسابقات فوتسال دانشجویان آسیا، ۲۷ شهریور لغایت ۳ مهرماه سال جاری در کره جنوبی و چین برگزار می‌شود.

204/200

کد خبر: 784836

وب گردی

وب گردی