جایگاه ویژه واحد دندانپزشکی در برند شدن دانشگاه آزاد اسلامی/ درصدد هستیم حوزه علوم پزشکی را گسترش دهیم

سرپرست عالی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه واحد دندان پزشکی پتانسیل برند شدن را در میان واحدهای دانشگاهی این مجموعه علمی دارد از تبدیل حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد به یک سازمان مستقل خبرداد.

دکتر علی محمد نوریان سرپرست عالی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با ایسکانیوز اظهار کرد: واحد دندان پزشکی یکی از اصلی ترین قطب های دانشگاه آزاد اسلامی است که در برند سازی دانشگاه جایگاه ویژه ای دارد. اما متاسفانه مشکلات و کمبود هایی از قبیل کمبود فضا وجود دارد که با بررسی های انجام شده در صدد هستیم این مشکل را رفع کنیم.

وی با بیان اینکه رشته پزشکی مورد توجه بسیاری از داوطلبان در کشور است تصریح کرد: با توجه به استقبال گسترده ای که از رشته های پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی و دندان پزشکی می شود در نظر داریم که این بخش از دانشگاه آزاد را تقویت کرده و حوزه پزشکی دانشگاه آزاد را مستقل از سایر رشته ها به سازمان علوم پزشکی تبدیل کنیم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه با بیان اینکه تلاش می کنیم تا نیازهای این حوزه را در حد امکان برطرف سازیم خاطرنشان کرد: برای این بخش آنچه که نیاز است از نظر تامین هیات علمی استان، امکانات،تجهیزات تخصصی بیمارستان ها و غیره را در حد توان حل خواهیم کرد تا بتوانیم شاهد ارتقای همه جانبه آن باشیم.

نوریان عنوان کرد:تعدادی از بیمارستان های ما در کشور مانند تبریز، اردبیل، کازرون و فرهیختگان تهران به مرحله نهایی رسیده و تحویل موقت شده است که امیدواریم با کمک مسئولان وزارت بهداشت و تامین اجتماعی آن ها را به صورت گسترده راه اندازی کنیم.در واقع این بیمارستان ها فضایی برای دوره های عملی دانشجویان در رشته های مختلف پزشکی در شاخه های فوق تخصصی و تخصصی خواهند شد.

وی در پایان گفت: در نظر داریم سازمان علوم پزشکی را توسعه دهیم و با اهمیت بیشتر به مسائل مادی کارکنان زمینه خدمات بهتر آن ها به این مجموعه علمی را مهیا کنیم.

200/202

کد خبر: 784853

وب گردی

وب گردی