شروع طوفانی نونهالان ایران در ویتنام/ 5 مدال طلا، یک نقره و یک برنز در روز نخست

در پایان نخستین روز از دومین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان آسیا، هوگوپوشان کشورمان موفق به کسب 5 مدال طلا، یک نقره و یک برنز این رقابت‌ها شدند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، نخستین روز از دومین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان آسیا در بخش کیوروگی از صبح امروز (سه شنبه) در سالن سرپوشیده ورزشی «میلیتری زون» هوشمینه با حضور 190 ورزشکار از 16 کشور(ایران، مالزی، قزاقستان، فلسطین، کره جنوبی، فیلیپین، مغولستان، اردن، تایوان، ازبکستان، اندونزی، هنگ کنگ، هند، عربستان، ویتنام و پاکستان) آغاز و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

در نخستین روز این رقابت‌ها مبارزات تکواندوکاران اوزان 41-، 45-، 49- و 53- کیلوگرم گروه پسران و 37-، 41-، 44- و 47- کیلوگرم گروه دختران برگزار شد که امیرمحمد امیرمحدی (وزن 41- کیلوگرم)، امیرارسلان خانزاده (وزن 45- کیلوگرم)، شایان رستمی (وزن 49- کیلوگرم)، علی اسماعیل‌پور (وزن 53- کیلوگرم)، مبینا نعمت ( وزن 37- کیلوگرم)، مبینا کولی‌وند (وزن 41- کیلوگرم)، مریم وسیله بر (وزن 44- کیلوگرم) و غزل سطانی نیز (وزن 47- کیلوگرم) به عنوان نمایندگان کشورمان بودند.

شایان رستمی، علی اسماعیل‌پور، مبینا نعمت‌زاده،‌مریم وسله‌بر و غزل سلطانی موفق شدند 5 مدال طلا را به نام ایران بزنند، مبینا کولی‌وند عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کرد و امیر ارسلان خانزاده بر سکوی سوم ایستاد. اما امیرمحمد امیرمحمدی در مرحله یک‌چهارم نهایی نتیجه را به نماینده کر‌جنوبی واگذار و از گردونه رقابت‌ها خارج شد.

گفتنی است، فردا (چهارشنبه) و در روز پایانی این مسابقات تکواندوکاران اوزان 33-، 37-، 57-، 61-، 65- و 65+ کیلوگرم گروه پسران و 29-، 33-، 51-، 55-، 59- و 59+ کیلوگرم گروه دختران بر روی شیاپ‌چانگ می‌روند که مهدی حاج موسایی، علیرضا حسین‌پور، پارسا محمودی، یاسین حسن زاده، علی اکبری، عرشیا باقری در گروه پسران و معصومه رنجبر، هانیه حسن‌نژاد، نگار عزیزی، نازنین تنکابنی، یلدا رنجبرپور و فاطمه رضایی پور در گروه دختران نمایندگان کشورمان هستند که به مصاف رقیبانشان می‌روند.

603

کد خبر: 784876

وب گردی

وب گردی