مدیر خانه پویانمایی میهمان برنامه سر سفره خدا

محمد امین همدانی مدیرخانه پویانمایی انقلاب اسلامی میهمان برنامه سحرگاهی سر سفره خدا می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه کودک سیما، محمد امین همدانی مدیرخانه پویانمایی انقلاب اسلامی در سحرگاه سیزدهم رمضان میهمان برنامه سر سفره خدا خواهد شد و برای کودکان ایرانی از انیمیشن و مراحل ساخت آن خواهد گفت.

محمد امین همدانی کارگردانی انیمشین سینمایی بلند "فهرست مقدس" را در کارنامه خود دارد و برای همین اثر جایزه ویژه بهترین اثر انیمیشن سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر را دریافت کرده است.

"فهرست مقدس" تا کنون در سینماهای چندین کشور عربی اکران شده و قرار است در سال 96 در سینماهای ایران نیز بر روی پرده رود.
این فیلم به دلیل ماهیت ضد صهیونیستی خود در عرصه بین الملل با واکنشهای تندی از سوی موافقان و مخالفان مواجه شده است.

محمد امین همدانی را می توان از احیاگران انیمیشن حرفه ای کشور دانست. وی علاوه بر خانه پویانمایی انقلاب اسلامی عضو هیات مدیره موسسه صبیان نیز هست که در این موسسه برای اولین بار در کشورتولید سریالهای انیمیشنی به روش صنعتی (با سرعت بالا و هزینه پایین) صورت گرفته و دو مجموعه اتل متل یه جنگ و بچه های ساختمان گلها با تکنیک کات اوت به تولید رسیده است.

گفتنی است همچنین خانه پویا نمایی انقلاب اسلامی نیز به مدیریت همدانی برای اولین بار در کشور سریال انیمیشنی "تندر" را که در باره یوز ایرانی است با روش تولید صنعتی و با تکنیک سه بعدی تولید کرده است.

سر سفره خدا برنامه سحرگاهی شبکه کودک سیماست که با شیوه ای متفاوت هر سحر گاه ماه رمضان تقدیم همه کودکان ایرانی علی الخصوص روزه اولی ها می شود.

502

کد خبر: 785011

وب گردی

وب گردی